> בנות ישראל הפנויות, קבלו את השוס הלוהט שיצא לשוק הפו״פ כשבאמתחתו סכומים דמיוניים ולוק מדהים: רוברט אנטוקול, מייסד ומנכ"ל פלייטיקה, מככב בצמרת מקבלי השכר בחברות הציבוריות בישראל. ב־2023, למשל, הוא קיבל תגמולים בעלות של למעלה מ־336 מיליון דולר, ובשנים 2022־2021 עלות העסקתו עמדה על 63.1 מיליון דולר ו־57.3 מיליון דולר בהתאמה. לפי הדיווח של פלייטיקה, עלות התגמולים של אנטוקול ב־2023 הייתה פי 496 מהתגמול החציוני לעובדים בחברה. רוברט היה נשוי לתמר, מטפלת ברפואה סינית בקליניקה פרטית בבית המפואר בהוד השרון וכן בבית חולים ליס ליולדות. מטעמו של אנטוקול נמסר: “מעולם לא התייחסנו לחיים הפרטיים של מנכ״ל החברה או מי ממנהלי החברה".

רוברט אנטוקול (צילום: אפי שמח)
רוברט אנטוקול (צילום: אפי שמח)

> יואב פלאטו־שרון, בנם של אנט ושמואל פלאטו־שרון ז"ל, יתחתן בקרוב במלון "הילטון" בת"א בחתונת בזק. פלאטו־שרון, 45, היה רווק מבוקש שנים רבות ונחשב לבן המועדף של אביו. הוא ניהל בשנים האחרונות קרב ירושה עקוב ממשפטים עם רעייתו השלישית של אביו, קלרה חורי.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

> מזל טוב למשורר ולסופר הנאה נועם חורב ובן זוגו הקצין חיים יניב, שמחכים להולדת בתם הבכורה. הלידה מתוכננת לעוד שבועיים בארצות הברית בעזרתה של הפונדקאית שנרתמה למשימה. חורב ויניב נשואים מ־2019.

חורב, כבר כתבת על זה שיר?
“התהליך כולו לקח בערך שנתיים וחצי, דרך סוכנות בייבי בלום. הלידה תהיה בקנטקי, בעיר לקסינגטון. זאת בת. נסענו לבד, ההתרגשות בשמיים".

נועם חורב, חיים יניב (צילום: פרטי)
נועם חורב, חיים יניב (צילום: פרטי)

> ילנה טרופנוב, ששוחררה משבי חמאס יחד עם אמה, אירנה, וכלתה, ספיר כהן, הגיעה לביקור מיוחד בישיבת חברון יחד עם הפרשן החרדי, ישראל כהן, הפועל לחיבור בין המגזר החרדי למשפחות החטופים. היא התרגשה לראות את תלמידי הישיבה לומדים תורה למען החטופים.

כהן, ברוך פודה שבויים?
“ילנה גם סיפרה לראש הישיבה כי היא ומשפחתה קיבלו על עצמן לשמור שבת לזכות החטופים".

טרופנוב, נראה לך שהתפילות יעזרו?
“הרגשתי איך כל המגזר החרדי מחובר למאבק החטופים, ותחושה שכולנו עם אחד בתפילה ובתקווה לשחרורם הקרוב״.

> דאבל גאווה כחול־לבן: נציגי חברת המזוודות הישראלית רולינק, שמוצריה נמכרים במעל 30 מדינות, הגיעו לאימון של נבחרת הנשים בג'ודו והעניקו לספורטאיות ולצוות המאמנים את המזוודה המתקפלת הפופולרית בעולם, במטרה לתמוך בכוח הספורטיבי הנשי בישראל.

ילנה טרופנוב  (צילום: לירון מולדובן)
ילנה טרופנוב (צילום: לירון מולדובן)