> מועדון הגריי בת"א, מוצ"ש. אומן החושים חזי דין מבקש שטר כסף מהקהל. הוא מקבל שטר של 20 שקלים, מקפל אותו ומנסה לבצע קסם שבמסגרתו השטר יוחלף בשטר בשווי גבוה יותר. א־מה־מה, תקלה. זה הרגע שכל אומן חושש ממנו. במהלך ביצוע הקסם נפל לו מהיד שטר של 100 שקלים, שאותו אמור היה להחליף בשטר של ה־20. דין הנבוך התאושש מיד, קרא לבחור שמסר לו את השטר של ה־20, אמר לו: “הרווחת" ומסר לידו את השטר של ה־100 כפיצוי על הפדיחה.

חזי דין (צילום: משה נחומוביץ')
חזי דין (צילום: משה נחומוביץ')

חזי דין, בטח שכחת לומר אברא קדברא.
“סיפור אמיתי. באותה הופעה מדוברת הייתה תקלה נוספת. בסוף ההופעה ביצעתי קסם שכחלק ממנו אני שותה בנזין ויורק אותו על קוביית קרח גדולה כדי להמיס אותה. כנראה שבשל תקלה שהייתה במכל הגז שהחזקתי ביד, כל המכל התלקח. אנשי ההפקה רצו ולקחו את המכל הבוער ממני אל אחורי הקלעים. מה שהקהל לא ידע זה שבזמן שההופעה המשיכה כסדרה אנשי ההפקה נלחמו באש במשך מספר דקות ארוכות מאחורי הקלעים כדי שהאש לא תתפשט, עד שלבסוף הצליחו".

חזי דין (צילום: משה נחומוביץ')
חזי דין (צילום: משה נחומוביץ')

גם לקוסמים קורות טעויות?
״כקוסם שעושה קסמים לא שגרתיים, אני מודע לסכנות. למזלי סיפור השריפה הסתיים בטוב. זה גם הקסם שגרם לי להגיע לחתונה שלי לפני שמונה שנים עם פנים שרופות. גם שם משהו השתבש בהופעה יומיים לפני החתונה. נראה לי שבאמת אני צריך להוסיף לקסם תפילה, חוץ ממילות קסם".

אגב, בהופעה המדוברת נכחו גם יזהר כהן ודוד דביר, שבזמנו העניק את הציון הגבוה, 3, לדין, והדיח אותו מהתוכנית “רוקדים עם כוכבים".

חזי דין (צילום: משה נחומוביץ')
חזי דין (צילום: משה נחומוביץ')

> בדרכו המצחיקה משהו מספר מוצי אביב, לעד “מלכות החרמון" ואביה של דין דין אביב, על חתונת נכדו עדן: “נו, בשעה טובה נכדי הבכור עדן נשא אמש לאישה את שימחי המתוקה והיפה. כאן רוקדות הילדות (גם שתיים מנכדותיי) - בפני הכלה. חבל שלא הגעתי עם חצאית - הייתי נהנה יותר בעזרת הנשים".

אביב, רוקדים בהפרדה?
“זוג מתוק מאוד. גדלו יחד מגן הילדים. ברסלבים כהוריהם. חתונה חסידית נפרדת, גברים ונשים. יודעים לשמוח. אצל הנשים היה ודאי יותר מעניין - לבושות צבעוני. הגברים - קשה להבדיל ביניהם. מעולם לא נכחתי בחופה של שעה, אבל האוכל - גלאט כוישר! טעים. היה שונה. שאלתי את הכלה מדוע לא הציע לה נישואין כבר בגן".

> מ"מ וסגן ראש עיריית ת"א, אסף זמיר, הגיע בשבת יחד עם בתו, כוכבת הרשתות החברתיות, אסיה, לבקר את חניכי וחניכות שבטי ת"א במחנות הקיץ של תנועת הצופים. זמיר התרשם מהמבנים ומהמתקנים המרשימים שנבנו, ואף חזר לרגע להיות חניך צופים עת לקח חלק במפקד שבטי בשבט החורש.

אסף זמיר, אסיה זמיר (צילום: תנועת הצופים)
אסף זמיר, אסיה זמיר (צילום: תנועת הצופים)

> בשבוע שעבר התקיימה בתיאטרון הקאמרי בת"א הפרמיירה להצגה “כוח עליון", שבה מככבים נטע גרטי ויניב ביטון. צפו: השף חיים כהן, דנה מודן, פיטר רוט, בעלה של גרטי, עם הילדים. הפתיעה: מתוקה ביטון, אמו של יניב, שבאה לפרגן לבנה ולמנהל האומנותי של הקאמרי, גלעד קמחי.

יניב ביטון, מתוקה ביטון (צילום: אור גפן)
יניב ביטון, מתוקה ביטון (צילום: אור גפן)

- מאמנת הכושר והתזונה ליטל פרגן, אשר מפעילה מתחם אימונים בקריות, קליניקות בחיפה וברמת גן וסדנאות להרזיה וחיטוב אונליין בקרב נשים בארץ ובחו"ל, כעת עוברת לשלב הבא ומכריזה קבל עם ועדה על הפיכתה לחברה בע"מ. "השקעתי את כל כוחותיי בסדנאות האונליין וכעת קיבלתי את המתנה עבורה עבדתי כל כך קשה", משתפת במדיה החברתית בקרב קהל עוקבייה.

מאמנת הכושר ליטל פרגן (צילום: פרטי)
מאמנת הכושר ליטל פרגן (צילום: פרטי)