> תשע שנים אחרי שעזב את החצר של הרב יעקב איפרגן, הרנטגן מנתיבות, הופיע במפתיע איש העסקים נוחי דנקנר בהילולה השנתית של הרנטגן, שהתקיימה בראשון השבוע באולמי ״דניאל״ בנתיבות. האולם היה מלא וגדוש באלפים מחסידי הרב איפרגן, שקיבל בחום עשרות חברי כנסת, שרים ורבנים חשובים.

דנקנר, שלא נראה בקרבת הרב במשך כל שנות הנתק, זכה לתשומת לב מיוחדת ולחיבוקים רבים. בין האח״מים שנראו בהילולה: השרים יעקב מרגי ויואב בן צור, חברי הכנסת בועז ביסמוט, אלמוג כהן, אביחי בוארון, אליהו רביבו, משה אבוטבול, קטי שטרית ואתי עטיה. וכן הרב הראשי היוצא הרב דוד לאו, ורבה של רמלה, הרב יחיאל אבוחצירא.

נוחי דנקנר, הרנטגן מנתיבות (צילום: דוד איפרגן)
נוחי דנקנר, הרנטגן מנתיבות (צילום: דוד איפרגן)

> שובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, זעם על התחקיר של הכתב יוסי מזרחי שפורסם בחדשות 12 נגד מפקד תחנת חדרה, סנ"צ עמית פולק, שלפיו “אימץ" פולק שטח ציבורי והקים עליו בריכה פרטית. בן גביר ג'וניור העלה סרטון נגד מזרחי בטיקטוק וטען כי: “כתב החצר של ערוץ 21 פלש לביתו של מפקד תחנת חדרה, וצילם את אשתו כאשר היא בבגד ים". חברת חדשות 12 שלחה בתגובה מכתב התראה לפני תביעה נגד שובאל בן גביר, שבו היא דורשת לפצות את הכתב וחברת החדשות, בטענה להוצאת לשון הרע, בסכום של 100 אלף שקל.

בן גביר ג'וניור, שילמת?
“אני שמח שניתנה לי ההזדמנות להוכיח בבית המשפט את דבריי. אמת דיברתי".

שובאל בן גביר, איתמר בן גביר (צילום: צילום מסך טיקטוק,יונתן זינדל פלאש 90)
שובאל בן גביר, איתמר בן גביר (צילום: צילום מסך טיקטוק,יונתן זינדל פלאש 90)

בחברת החדשות בחרו לצטט ממכתב ההתראה לפני הגשת תביעת הדיבה: ״יוסי מזרחי ערך עימות מצולם עם סנ"צ פולק בעת ששהה בבריכה, אשר כאמור מצויה בשטח ציבורי. במסגרת כתבת התחקיר טושטשה דמותה של אשתו של סנ"צ פולק. הפרסום של שובאל בן גביר הינו פרסום של לשון הרע כוזבת, חמורה ומשתלחת, שכל מטרתו פגיעה במזרחי ובחברת החדשות המעסיקה אותו. למותר לציין כי מר מזרחי לא הטריד את גב׳ פולק או אישה אחרת כלשהי. כידוע, ייחוס של עבירה פלילית לאדם הוא האשמה חמורה מאין כמותה, אשר מהווה פרסום לשון הרע קשה ביותר״.

יוסי מזרחי (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
יוסי מזרחי (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

- דליה נאמן, אלמנתו של עו״ד אייבי נאמן ז"ל, חגגה 80 בביתה במגדלי נאמן בת"א, ביום הולדת משפחתי, כשהיא מוקפת בילדיה, כלותיה ונכדיה. עינת שרוף שרה והרקידה. גם דן מרגלית הגיע לברך, יחד עם רעייתו, דנה, פסיכולוגית שעבדה בעבר עם דליה. עוד חגגו: מרים אדלסון, גליה אלבין, יונה ברטל, והייתה גם ברכה מיוחדת מבת הדודה, מיכל הרצוג, ומבעלה, הנשיא יצחק בוז׳י הרצוג

> עו"ד ד"ר חיים שטנגר הוציא לאחרונה ספר כיס בשם “על ירושות ועל צוואות", המסכם בלשון פשוטה ועממית את הוראות חוק הירושה. עו"ד שטנגר, שהספיק ללמוד - בנוסף ללימודי משפטים - לימודים אקדמיים לקראת קבלת תוארי ד"ר לספרות עברית וד"ר למחשבת ישראל, כתב טקסטבוק המפרש את הוראות החוק היבשות והופך את חוק הירושה לנגיש וזמין לקורא הממוצע. במקביל, בתום מאבק ממושך בבית המשפט לענייני משפחה, בית המשפט המחוזי ובית המשפט העליון - הצליח שטנגר להעשיר את חשבונה של לקוחה שהשתמשה בשירותיו ב־10 מיליון שקל.