שילה שלום (27), המתמודד החדש שנכנס אמש (ראשון) לבית "האח הגדול", סיפר רגע לפני הכניסה הגדולה בראיון מיוחד על ההתרגשות, הבטן המלאה על המתמודד אור בן דוד, את מי מתכנן להדיח ראשון ומי הכי ילדותית לדעתו בבית. 

״בהתחלה קראו לי שלום שלום, אבל אמא שלי ברגע האחרון הצילה אותי וקראה לי שילה. פחדה שייצא ילד לה ערס״.

שילה שלום בראיון לפני הכניסה לאח (צילום :מערכת TMI)
 
ואתה חושב שהצליח לה?
״לא הלך לה לגמרי״.
 
אתה ממש רגע לפני. איך אתה מרגיש עם זה?
״מפחיד קצת, אני מתרגש. לא יודע מה יהיה, כי אף פעם לא הייתי בעולם הזה. בדרך כלל אני מתחבא בפינה שלי. אני מניח שיהיה בסדר. לטוב ולרע".

אתה כמובן מגיע אחרי שצפית. יש מתמודדים שאתה יודע שתתחבר אליהם?
״אני חושב שאני אתחבר לחיים, דני, יוסי ומלאני אולי. השתדלתי שלא לסמן ולהגיע עם ראש פתוח. אבל אם אור אור לא ייתן לי לגשת אליו, אז זו תהיה קצת בעיה. גם קורלי. פשוט היא מדברת על אנשים מאחורי הגב וזה פחות הקטע שלי״.
 
בכל זאת, אתה עומד להיכנס לבית בו לדבר מאחורי הגב זה אלמנט מרכזי. איך תתחמק מזה?
״יש לדבר ויש לרכל״.
 
ממה אתה הכי חושש? או מפחד שייחשף?
״שום דבר כי אני לא מסתיר כלום. אני בן אדם שפותח הכל - אין לי בעיה. אבל הדבר שאני הכי חושש ממנו זה שאני אאבד שליטה״.
 
ומה יכול לקרות?
״לא יכול לקרות משהו דרמטי מדי. פשוט אני לא רוצה להגיע למצבים שאני מתעצבן. זה לא כיף. רוצה לשמור על איפוק כמו שצריך״. עוד סיפר: ״תשמעי, אני חי את החיים האלה ואני איש עסקים. אני עובר דברים קצת יותר רציניים מהאח הגדול לדעתי במהלך היומיום. אז אם החיים לא הצליחו למתוח אותי למצב שאני מאבד שליטה עד כדי כך, אז אני לא חושב שזה יקרה שם. אבל אי אפשר לדעת בכל אופן זו הרפתקה״. 

שילה שלום (צילום: מיכה לובטון)
שילה שלום (צילום: מיכה לובטון)

יש מתמודד שמאיים עלייך?
״אני לא מפחד מאף אחד, נהפוך הוא. מי שאני ארגיש ממנו איום אני דווקא ארצה להיות בקרבתו כדי למתוח את הגבולות שלי עם עצמי ושלו. תכלס נראה לי שזה המתמודד אור. תראי, כשאת עומדת מול בן אדם שלא חושב על מה שהוא עושה לפני שהוא פועל אז את בחיים לא יודעת מה יהיה״.

יש מתמודד או מתמודדת שתפסו לך את העין מבחינה רומנטית?
״אני לא נכנס לשם במטרה הזאת, אבל אולי מבחינה חיצונית אמילי. אבל פנימית ממש לא. אני חושב שהיא ילדותית מדי. ככה מרגיש לי, אינטואיציה שהיא משחקת לא את עצמה״. 

את מי תדיח?
״זהו עידן. הוא לא שייך לשם לדעתי הוא לא יודע מה יוצא לו מהפה. הוא קצת מתוסבך עם עצמו״.
 
שכחתי לשאול, מה אתה עושה בחיים? 
״אני בן 27, מתעסק בהשבחת נדל"ן מסחרי. אני אחרי תואר במשפטים ויש לי בית מלאכה לנרות. אני מייצר נרות מבקבוקי אלכוהול. אני ממחזר אותם, אוסף מהרחוב ויוצק בתוכם נר מחומרים טבעיים״.

אני חייבת לשאול. אתה נכנס בתקופה לא פשוטה ומשפחות החטופים העלו קמפיין נגד "האח הגדול". מה אתה חושב על זה? שאתה נכנס בתקופה הזו? 
״קודם כל זה לא רק החטופים זו גם המלחמה עצמה. אלה גם החיילים שלנו שנהרגים יום יום, המשפחות שלהם וזו תקופה סופר לחוצה ורגישה. זה נכון ומוצדק לגמרי אבל אנחנו לא הולכים להעלות מופע סטנד-אפ. צריך למצוא את האיזון בין כל הדבר הזה כי אין מה לעשות עם כמה שזה כואב״.

שילה שלום (צילום: מיכה לובטון)
שילה שלום (צילום: מיכה לובטון)