עידן גלפר קיבל הזדמנות שנייה ונכנס לבית "האח הגדול", אלא שכבר עם כניסתו לבית חזר על אותה טעות ושוב פגע באמילי קופר כשעטף אותה במחמאות ומילים יפות, אבל הבהיר כי זה לא יתפתח לקשר רומנטי בבית והסביר לה כי ככה הוא מדבר עם כל הידידות שלו.

בשיחה שערכו השניים, אמילי התפרקה מבכי ואמרה לעידן שהוא הוליך אותה שולל. ובמקום לתקן את הטעות שבגינה הודח מהבית, חזר עידן על אותה טעות פעם שנייה. כעת צופי "האח הגדול" יוצאים במתקפה מכוערת נגד עידן ואף מאיימים על חייו.

עידן גלפר מתנצל (צילום: צילום מסך רשת 13)
עידן גלפר מתנצל (צילום: צילום מסך רשת 13)

האיומים הקשים גרמו למקורביו של עידן לשתף בדקות האחרונות את הדברים הבאים באינסטגרם של עידן: "ב-24 השעות האחרונות אנו מקבלים לעמוד של עידן הודעות שכוללות שפה נמוכה ועד אלימות מילולית. זו זכותו של כל אחד ואחת להביע דעה אישית אבל יש דרך ואפשר לומר אותה בצורה מכבדת. להיות בריון מאחורי מקלדת זה לא מגניב. אנחנו כאן כדי להזכיר לכן/ם שמדובר בתכנית טלוויזיה תיקחו את הדברים בפרופורציות. אוהבים ומעריכים אתכם. החברים הטובים של עידן מהבית".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Idan Gelfer‎‏ (@‏‎idan_gelfer‎‏)‎‏

כזכור, גלפר הודח בפעם הראשונה בעקבות אותה הטעות שעשה כאשר שיקר לאמילי והוליך אותה שולל כבר בפעם הראשונה כשאמר שעשוי לקרות ביניהם משהו רומנטי, אך הסתייג ואמר כי הוא לא מעוניין בה עד הסוף. לאחר הדחתו, סטלה קופר, אמא של אמילי יצאה להגנתה ואף כעסה על גלפר בפומבי. אממה, לא הרבה אחר כך, גלפר סיפר כי הוא ואימה של אמילי שוחחו.

עידן גלפר חושף כי יצר קשר עם אמא של אמילי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
עידן גלפר חושף כי יצר קשר עם אמא של אמילי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)