סטלה קופר, אמא של דיירת "האח הגדול", אמילי קופר התארחה בתוכנית של עומר ירדני ברשת 13 והתייחסה להתנצלות של עידן גלפר, המודח הטרי, לאמילי ולמשפחתה. כך אמרה: "תמיד אפשר לתת צ'אנס לאנשים, זה לא סוף העולם מה שהוא עשה. אבל מיד אחרי שהוא יצא, היו לו עוד ראיונות והוא עדיין המשיך להגיד שהם לא זוג".

האם המשיכה: "הוא הבטיח לה ביציאה מהבית, הוא נישק אותה בפה ולא כחברה. אמר 'אני אחכה לך', אז איך שנייה אחרי שאתה יוצא אתה אומר בראיון 'אנחנו לא זוג, אני הייתי שם כי זה מקום נוח'. אני סולחת, אין לי מה לכעוס עליו, גם ככה זה נגמר. היא תבין את זה".

סטלה קופר, אמא של אמילי קופר, מדברת על הסערה עם עידן גלפר (צילום :רשת 13)

עוד התייחסה קופר לדברים הקשים שאמר עידן לאמילי: "לא נעים כמו סכין בגב והיא הגיבה יפה. אני נזכרת שצפיתי באותו יום ואמרתי 'איך? לא הבנתי איך הם השלימו?' אחרי מה שהוא אמר לה. זו הייתה סטירה גם למשפחה וגם לה ולי קשה עם הביטויים האלה. היא אישה חזקה לא רק ילדה בת 21, זה כאב וזה פגע".

האם המאוכזבת אמרה: "אם עידן לא חשב שצופים בו כל המדינה, אני לא מבינה איזה חינוך מהבית הוא קיבל. אני לא רוצה לצאת עליו. נכון שאני גאה בו שהוא נותן למדינה ונכנס לעזה, אבל מצד שני, למרות שהוא מוכן למות למען המדינה, הוא לא יודע להתמודד עם דברים בסיסיים, איך אתה רוצה שיהיה לך בת זוג? למה אתה מתחיל אם אתה לא בטוח? למה אתה נותן ציפייה למשהו?".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סטלה קופר, אמא של אמילי קופר, מדברת על הסערה עם עידן גלפר (צילום :רשת 13)