בן אדם, שהודח בשבוע שעבר מבית "האח הגדול", התארח היום (חמישי) בתוכנית הבוקר של רשת 13 ונשאל מי הכי שחקן למצלמות בבית האח. אדם הפתיע כשהשיב שמדובר באחת הדיירות האהובות על הקהל, פרידה עוזיאל. אותה פרידה שזוכה לאהבת הקהל כדיירת הכי אותנטית אמיתית וטובת לב בבית. 

פרידה עוזיאל (צילום: מיכה לובטון)
פרידה עוזיאל (צילום: מיכה לובטון)

אלא שמקורביה של פרידה לא שותקים ותוקפים אותו בחזרה בטענה שהוא השחקן האמיתי מבניהם: "בן בחור מקסים, אם הוא באמת היה חושב שפרידה משחקת למצלמות, הוא היה אומר את זה בבית. שם דווקא ניסה להתחבר אליה ולנהל איתה שיחות עומק מלב אל לב כי אי אפשר שלא", וסיימו בעקיצה לדייר המודח: "בן כשחקן במקצועך? מה קרה פתאום?".

בן אדם (צילום: רן יחזקאל)
בן אדם (צילום: רן יחזקאל)

אגב פרידה, בשבוע שעבר חשפה הדיירת בווידוי כנה שבגלל האובססיה שלה לניתוחים קוסמטיים ושלמות, היא כמעט ונהרגה: "אני קורבן של מודל היופי. עשיתי הרבה התאמות שכמעט עלו לי בחיים שלי, כדי להגיע לאידיאל. אני כמעט מתתי. עשיתי הרמת ישבן ברזילאית, ניתוח שלא היה חוקי, ניתוח מאוד מסוכן של שש שעות. בנות מתות על שולחן הניתוחים כמו צ'יפס. אמא שלי התחננה יום לפני הניתוח, נסענו לאיזה קניון, אמרה קחי את כל הכסף תקני כל מה שאת אוהבת רק אל תעשי. אמרתי לא אמא אני עושה את זה. לא יכולתי להסתכל על עצמי אני סבלתי. ולא הייתי חריגה״.

פרידה מבית ״האח הגדול״ חושפת על הניתוח שעברה (צילום :רשת 13)