לפני כשבועיים, תעשיית הבידור רעדה, כשנחשף במאקו סלבס כי השחקנית אורלי ויינרמן, מקבצת נדבות ברחבי ירושלים. ויינרמן הפכה בשנים האחרונות לדמות שנויה במחלוקת עם אמירות קשות נגד מדינת ישראל ושמועות עיקשות על רומן עם בנו של שליט לוב לשעבר, מועמר קדאפי. בשבוע שעבר נודע, כי ויינרמן הוציאה בקשה לצו הרחקה נגד חברתה הטובה לשעבר, סנדרה רינגלר. הסטייליסטית הגיבה באיפוק, אולם כעת היא חושפת את הצד שלה. 

סנדרה רינגלר (צילום: אמיר מאירי)
סנדרה רינגלר (צילום: אמיר מאירי)

בראיון לתכנית "כמעט שבת שלום", נשאלה רינגלר על ידי המנחה, אבי כאכון: "אני רוצה לדבר איתך בתור אחת שהייתה בסט פרינד איתה. מה קרה שם בדרך?", וזו השיבה: "וואו זו שאלה שאני לא יכולה לענות עליה. קודם כל זו תקופה כבר של לפחות עשור שבן אדם הולך ומאבד קשר למציאות, וכל ניסיון לנסות להחזיר אותו.. איך אני אגיד לך את זה? זה בן אדם שחושב שכל העולם עקום חוץ ממנו ואי אפשר להגיע אליה".

אורלי ויינרמן (צילום: צילום מסך)
אורלי ויינרמן (צילום: צילום מסך)

עוד הוסיפה רינגלר: "כן היו לנו מפגשים בשנים האחרונות שניסינו לדבר איתה ולפנק אותה ולעזור לה בכל דבר אפשרי. גם יש גבול בכמה אתה יכול לברך ולצאת מקולל. שוב, אני לא מאשימה אותה, אני מלאת חמלה, אבל בסוף אתה מתייאש. זה תהליך מאוד ארוך. כואב לי על המשפחה שלה, גדלנו באותה שכונה, היא ילדה טובה מבית טוב. אבל היא כבר לא ילדה. הלוואי שיקרה נס, אמן".