יהב ארהבור, הגיע לשוחח עם מיקי לוין וחשף את כל האמת בראיון נרגש לפודקאסט של מערכת TMI. המודח הטרי בן ה-27 התייחס להאשמות מצד קורלי, סיפר על רגשותיו כלפי הדר, והודה כי הוא מתקשה להתמודד עם החיים שאחרי הריאליטי.

קורלי לרוסה, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)
קורלי לרוסה, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)

"לא הטרדתי את קורלי", טען אהרבור בתוקף. "היינו חברים טובים, אבל לא היה שום דבר מעבר לזה". לדבריו, הוא הבהיר לקורלי מההתחלה שאינו מעוניין בזוגיות. "בכל שיחת סמול טוק אמרתי לה שאני לא מחפש זוגיות", סיפר. כשעומת עם סרטונים המראים אותו מחבק ומנשק את קורלי, יהב ניסה להסביר: "זה היה רק בלחי, לא בצוואר. יש בינינו הפרשי גובה". הוא טען כי החיבוקים והנשיקות היו חבריים בלבד, אך הודה כי ייתכן שטעה בפרשנות של המצב.

"אולי היא פירשה את זה אחרת, אבל לא הייתה לי שום כוונה רומנטית", אמר. "גם את עינב הייתי מנשק בלחי". יוצא הריאליטי, הוסיף כי הפרשי הגובה ביניהם (הוא בגובה 1.90מ' וקורלי בגובה 1.50מ') גרמו לכך שלעיתים נאלץ להניח את ידו על כתפה כדי למנוע מצבים מביכים.

יהב ארהבור, מיקי לוין (צילום: מערכת TMI)
יהב ארהבור, מיקי לוין (צילום: מערכת TMI)

בנוגע להדר, יהב הכחיש כי היה מאוהב בה מהרגע הראשון. "לא הייתי בקראש עליה מההתחלה", טען. "הבית הזה הוא על סטרואידים. את תשימי רגליים על מישהו, זה כאילו חצי חתונה". עם זאת, הוא הודה כי עם הזמן התחיל לאהוב את הדברים שהיא עושה. כשנשאל על רגשותיו כלפי הדר כיום, יהב אמר: "יש געגוע, יש לי געגוע גם לעוד אנשים בבית". הוא הוסיף: "אי אפשר להגיד שהתאהבתי בה. חשקתי בה? כן, מן הסתם, בואי, אנחנו בני אדם".

כשנשאל על עתידו עם הדר, אמר: "אני לא יודע אם עכשיו אני אגיד לך שאני 100% הדר, אבל גם רגשית כרגע אני בבאסה". הוא הוסיף כי הוא מעדיף לראות את האופציות איתה גם, אך מבין שהיא צריכה קודם לצאת מהבית ולהתאקלם.

יהב גם התייחס לצעקות שלו מחוץ לבית, כולל הצעקה להדר. "הבחורה כמה פעמים בכתה עליי. מדליקה לי נרות", אמר. "עשיתי את זה כי זה מה שהרגשתי. אני רוצה שאנשים יבינו".

יהב ארהבור, הדר שירי (צילום: צילום מסך האח הגדול)
יהב ארהבור, הדר שירי (צילום: צילום מסך האח הגדול)

אהרבור גם חשף כי הוא מתקשה להתמודד עם היציאה מהבית והתגובות השליליות ברשת. "אני בבאסה", הודה. "אני מתבודד, בקושי עונה לשיחות". הוא סיפר כי הוא קורא את כל התגובות עליו, כולל אלו הפוגעניות. "זה פוגע", אמר בכנות.

המודח הצעיר גם חשף כי הוא מרגיש שלא הצליח להביא את עצמו במלואו לתוכנית. "לא הספקתי להביא את עצמי 100 אחוז. אפילו לא 20 אחוז", אמר בצער. "הבית לא גירה אותי כל כך, לצערי". בהתייחסו לעתידו בתוכנית, יהב הביע אכזבה מכך שהודח מוקדם יחסית. "הרגשתי שזה קצר מדי", אמר. "התכוננתי כל כך הרבה זמן, וזה נגמר אחרי חודש ושבוע".

יהב גם סיפר על הקושי שלו להתחבר לשאר הדיירים, במיוחד לאור. "לא אהבתי את הדרך שלו שהוא מתנהל עם אנשים אחרים, ובעיקר עם נשים", אמר על אור. הוא גם רמז על קנוניות מאחורי הקלעים, וטען כי אור הגיע עם "גב מאוד חזק" לתוכנית.

מיקי לוין, יהב ארהבור (צילום: אבשלום ששוני)
מיקי לוין, יהב ארהבור (צילום: אבשלום ששוני)

למרות הקשיים, יהב מנסה להישאר אופטימי. "עברתי דברים פי עשר יותר גרועים מזה בחיים שלי", אמר. "זו תקופה, זה יעבור, הכל יהיה בסדר בסופו של דבר". בסיום הראיון, ביקש המודח מהקהל להתייחס אליהם כאל בני אדם. "אנחנו ליטרלי אנשים. בסופו של דבר אנחנו רוצים לצאת, לחזור לחיים האמיתיים שלנו", אמר. "אף אחד שם לא רצח, לא פגע, לא פשע. בשביל לקבל את הדברים האלה".

הריאיון הנרגש של יהב מספק הצצה אל מאחורי הקלעים של "האח הגדול" ומדגיש את המחיר הרגשי שמשלמים המתמודדים. האם יהב יצליח לשקם את תדמיתו בעקבות ההאשמות? האם הוא והדר יממשו את הפוטנציאל הרומנטי ביניהם? ימים יגידו, אך בינתיים, נראה כי הוא עדיין מתמודד עם ההשלכות של השתתפותו בתוכנית הפופולרית. צפו בפודקאסט המלא:

מיקי לוין מראיינת את יהב אהרבור (צילום :מערכת TMI)