האלופה האולימפית סימון ביילס, אספה לעצמה ארבע מדליות מאולימפיאדת פריז 2024, כשמתוכן שלוש מדליות זהב. לצד זה, ביילס גם זוכה לאהדה גדולה ברשתות החברתיות, שם היא משתפת בתיעודים מהאימונים, התחרויות ומחיי היום-יום שלה.

מוקדם יותר השבוע, ביילס העלתה סרטון בו היא מתארגנת ומתאפרת, שבמהלכו חשפה כי עברה טיפולי בוטוקס בפנים לכבוד יום הולדתה שחל במרץ האחרון - ולא ממש התלהבה מהתוצאה.

סימון ביילס מספרת על הבוטוקס שעשתה (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
סימון ביילס מספרת על הבוטוקס שעשתה (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

״ליום ההולדת ה-27 שלי עשיתי בוטוקס, בייבי בוטוקס, בדיוק כאן באזור ה-T בפנים. אבל לא אהבתי את זה, לא עשיתי את זה שוב", שיתפה האלופה האולימפית.

ביילס הסבירה כי ההליך הקוסמטי שעברה, הזרקה של כמויות קטנות יותר של בוטוקס כדי לא ליצור מראה קפוא וחסר הבעה, גרם לה לחוסר שליטה בהבעות הפנים שלה - וזאת הסיבה שהיא לא אהבה את התוצאה. "הייתי באימון והגבה שלי לפתע החלה לעלות לאט. אנשים סביבי אמרו לי 'סימון הגבה שלך עולה', ואני הרגשתי את זה אבל לא הצלחתי להוריד אותה״. 

@simonebilesowens get ready with meeee for all around finals @ the olympics #olympics #gymnastics #usa #paris ♬ original sound - Simone Biles

ביילס שיתפה כי התופעה המשונה אמנם הסתדרה באותו הרגע, אבל אחר כך שבה באופן בלתי צפוי. כעת, הדגישה כי הגמישות חזרה לפניה אבל סיכמה באופן נחרץ כי היא לא מתכוונת לעשות זאת שוב.

 למרות ששיתפה בפתיחות על נושא זה, ביילס התבטאה מספר פעמים נגד האופן בו אנשים חיצוניים מתעסקים במראה שלך ויצאה נגד זה. "בפעם הבאה שאתם רוצים להגיב על שיער של נשים שחורות - פשוט אל״, אמרה.

בסרט דוקומנטרי על אודותיה, "סימון ביילס צומחת מהקרקע", הספורטאית שיתפה בפתיחות על התחושות שמתעוררות בעקבות אותן תגובות רעות שמקבלת על המראה שלה: "אנשים מרגישים יותר מדי בנוח להגיד דברים".

סימון ביילס באולימפיאדת פריז 2024 (צילום: רויטרס)
סימון ביילס באולימפיאדת פריז 2024 (צילום: רויטרס)