אגם בוחבוט עברה הרבה לאחרונה. היא נפלה מהבמה לאחר שמעריץ התפרץ אליה ומשך בשיערה, הגיעה להסכם פשרה עם משה פרץ שהיה המנטור שלה וחלק משמעותי מאוד בתחילת הדרך המוזיקלית שלה, איבדה את דודה האהוב ועזרה לבן זוגה, הדוגמן והשחקן בר ברימר לעבור לדירת רווקים לבדו. בצילומי קמפיין אורבניקה, ישבה בוחבוט מול המצלמות שלנו לראיון על התקופה הסוערת. צפו:

אגם בוחבוט בראיון (צילום :מערכת TMI)

"אנחנו מצלמים קמפיין חורף של אורבניקה. פוטרים, ג'ינסים, פיג'מות. קולקציות חורף זה בול בשבילי, אז אני נהנית פה מאוד היום. אני וסטטיק משתפים פעולה לדעתי כבר בקמפיין החמישי שלנו. זה כיף כי לירז זה ממש חבר ואני מאוד מאוד אוהבת אותו".

איך את מצליחה לתפקד בתקופה הזאת, גם כיוצרת ופרפורמרית?
"האמת שזה דיסוננס מאוד מאוד גדול. בבוקר אני יושבת וקוראת מה המצב בדיוק כמו כולנו בערך. ואז אני מתאפרת, מתלבשת ומצטלמת כאילו הכל נוצץ. אבל זה ממש לא ככה. זה מצב לא פשוט, באמת לא פשוט. אבל אני בתור אגם, הדבר שהכי גורם לי להשתחרר זה באמת ליצור ולעשות מוזיקה, וזה מה שאני עושה הרבה בתקופה האחרונה". 

אגם בוחבוט לאורבניקה (צילום: דניאל שבידרון סיני)
אגם בוחבוט לאורבניקה (צילום: דניאל שבידרון סיני)

בימים האחרונים ספגת אבל אישי.
"דוד שלי, אח של אבא שלי נפטר לפני כמה ימים, וזה עצוב וקשה. זה לא כיף. בימים האחרונים ביליתי בשבעה וחיזקתי את אבא שלי וחיבקתי אותו. המעבר הזה הוא לא פשוט, אבל אלה החיים שלנו כאן. זה עצוב אבל כמעט כל יום אנחנו קמים לחדשות של טרגדיות, אבל אין מה לעשות החיים יותר חזקים מהכל".

נושא טראגי ממובן אחר - תקרית הנפילה מהבמה. אני תוהה כמה זה השאיר אותך דרוכה בהופעות מאז.
"בראש ובראשונה, בתור אישה, זה דבר שהוא לא נעים בכלל, זה מביך ומשפיל ולא כיף ומפחיד. זה לא קרה לי מאז אותה הופעה עוד פעם, אבל אני כן קצת דרוכה, אין מה לעשות. זה גורם לי להסתכל ולראות אם משהו עומד להגיע, אבל זה מהר מאוד משתחרר, כי בסוף אני באה ליהנות ולרוב זה בן אדם שעושה את זה לעומת קהל שלם שבא לראות אותי, ואני תמיד תמיד ארצה לעשות שמח ולעשות את ההכי טוב שלי. אבל זה גם באמת מתקשר למצב שזה קרה לי, זה היה לא נעים וזה כלום ושום דבר לעומת מה שקורה פה. יש לנו חטופים בעזה והרוגים ופצועים, אז התקרית שלי ממש לא חשובה. ידעתי גם באותו רגע להתקדם, כי הבנתי שברוך השם שאני עומדת על הרגליים והכל בסדר".

סטטיק, אגם בוחבוט ועילי צ'פמן לאורבניקה (צילום: דניאל שבידרון סיני)
סטטיק, אגם בוחבוט ועילי צ'פמן לאורבניקה (צילום: דניאל שבידרון סיני)

מלבד זאת, משה פרץ ואת הגעתם ליחסים יציבים יותר בעקבות הפשרה. איך זה משפיע עליך?
"סיימנו את הדרך המשותפת שלנו ביחד. אני מאחלת לו הרבה בהצלחה ומודה לו".

הוא אבן מאוד גדולה בקריירה שלך.
"הוא לגמרי אבן בקריירה שלי ואני לא שוכחת את זה, אבל מה שהיה, היה, וסגרנו את זה ואני שמחה שהגענו לפשרה, יותר מזה אני לא יכולה להגיד".

אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: ארן חן)
אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: ארן חן)

אוקי, גם בר בן זוגך עבר דירה, כמה את שותפה לבחירות?
"מאוד שותפה. האמת שאמא שלו מעצבת פנים אז היה לנו מסע קניות ובחרנו לו את כל הרהיטים והיה ממש כיף. אני שמחה בשבילו שהוא עובר עוד צעד בחיים שלו, וזה כיף, אני שמחה להיות שם ברגע הזה בשבילו". 

אני לא רוצה להיות אמא פולניה, אבל זה עשה חשק להצטרף אליו?
"עכשיו שהוא עבר לגור לבד, אנחנו די מבינים מה זה לגור לבד שנינו, אבל זה עדיין לא הזמן. כשזה יגיע זה יגיע, ואני מאמינה שזה יגיע בעזרת השם. אני בינתיים מצטרפת לפעמים".

אגם בוחבוט בסטורי ציון שלוש שנים לזוגיות עם בר ברימר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אגם בוחבוט בסטורי ציון שלוש שנים לזוגיות עם בר ברימר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)