פגשנו את הדוגמן טל מורד על סט צילומי קמפיין החורף של רנואר, שם הוא סיפר לנו על הקפה הקבוע שלו ושל האקסית מאיה קיי, השמועות הבלתי פוסקות על רומן עם הרקדנית שלצדו, סנה סוקול והדריכות שלו להתגייס לקרב בצפון. 

טל מורד בראיון (צילום :מערכת TMI)

״אני מאוד מתרגש, כי היום פגשתי את כולם אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה״. 

אנחנו מתקרבים לגמר ״רוקדים עם כוכבים״. תשתף בתחושות.
״כרגע אני בשלב שכיף לי מהריקוד. צריך לאהוב את זה, בסופו של דבר את צריכה לאהוב את מה שאת עושה. זה לא היה הדבר שהכי חלמתי עליו בחיים, אבל אני יכול להגיד לך שהיום אני במקום שאני מאוד נהנה מזה״.
 
אני מניחה שאתה ומאיה נפגשים לעיתים תכופות. איך זה מרגיש?
״התקשורת שלנו מדהימה, אנחנו נפגשים כל יום ויושבים לקפה ביחד. אנחנו בטוב, כל אחד בדרך שלו. ככה זה עכשיו וככה זה יישאר. אני מפרגן לה״. עוד הוסיף ואמר: ״זה לא מצב אידיאלי, אבל אנחנו צולחים את זה בגבורה״.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טל מורד לרנואר  (צילום: דובב אגמי)
טל מורד לרנואר (צילום: דובב אגמי)

 
ולתוך זה מצטרפות גם השמועות על מערכת יחסים מתפתחת עם זוגתך לריקוד סנה. מה אתה חושב על זה?
״אנשים מדברים אבל התשובה היא לא. אין רומן ולא היה רומן. אנחנו באמת כל היום ביחד כמו כולם, כמו שאר הזוגות. זה שמדברים על זה, אני באמת לוקח את זה בתור מחמאה. אבל אם היה משהו לא הייתי מסתיר״. 

כמובן - בסוף אתה מחליט מה מתאים לך לשתף ומה לא.
״יש דברים שהם לגמרי שלי. לגבי השמועות עם סנה, אנשים יכולים לקחת את זה לכל מיני מקומות, אבל אני מחליט לדבר על זה ואני אומר שאין שם כלום. אני באמת מחפש שקט״. 

עוד חשף: ״אני מתעסק בכל כך הרבה דברים שחשובים לי בהתפתחות האישית שלי, אז זוגיות כרגע זה לא בעדיפות הראשונה אצלי״.
 
מובן לחלוטין. אבל אתה יכול להבין את ההתעניינות אחרי שכבר ראינו בעונה הקודמת זוג שיצא עם אהבה. 
״ריאליטי אחד הספיק לי, אני לא חושב שאני אחזור על זה שנית. אני חושב שהזוגיות הבאה שלי תהיה שקטה. זו תהיה מישהי שלא בטירוף כרגע. אני רוצה מישהי שתעשה לי שקט וטוב. מומלץ שהיא תהיה באמצע תואר או משהו גם״.

טל מורד, ידין גלמן וברק שמיר לרנואר (צילום: דובב אגמי)
טל מורד, ידין גלמן וברק שמיר לרנואר (צילום: דובב אגמי)

 
בעודנו מדברים המציאות הקשה דופקת בחלון ומי כמוך יודע. איך אתה מרגיש בתור לוחם להתעסק בשגרה הזו?
״כולם באמת עוברים משבר. ואני מהמקום שלי, באמת רוצה לתת את הבמה הזאת לכל הלוחמים. האחוז הקטן הזה, לפחות חצי ממנו פצוע נפשית, ובאמת חשוב לדבר על זה ולתת לזה את הבמה. ויש לי יש את האופציה לעשות את זה. אני מאוד מרגיש שאני פתוח איתו וחשוף, כי זה באמת עוזר לי״.
 
אתה מדמיין תרחיש שתתגייס שוב עבור המלחמה בצפון?
״אני חושב שזה לא כזה רחוק. יש כבר דיבור בקבוצות של הצוות, שזה עוד שנייה שם. אנחנו מרגישים את זה. אני מבין שהדבר הזה יכול לקרות כל רגע, מחר גם אם יקפיצו אותי, אני אהיה שם ואתייצב. אני חושב שזה כמו כל הלוחמים. בסוף, אלה האנשים שברגע האמת צריכים להיות בחזית. זו העבודה האמיתית שלנו בתקופה שאנחנו נמצאים״.

טל מורד (צילום: דובב אגמי)
טל מורד (צילום: דובב אגמי)