דניאל גרינברג היא אחת שמסעירה את מדורי הבידור, בעיקר כזה נוגע לחיי האהבה שלה. בחודש יוני האחרון, עלתה הכוכבת לכותרות לאחר שנודע באופן רשמי על פרידה מבן זוגה, הזמר המצליח אייל גולן, לאחר מערכת יחסים שידעה עליות וירידות ובסיומה אף הגיעה לטונים צורמים כשהשניים ניהלו רוב פומבי במסיבת בריכה.

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כעת, נראה כי לפי השמועות ברשת, גרינברג המשיכה הלאה. על פי דיווחים שרצו ברשתות החברתיות, הכוכבת המצליחה, שנופשת בימים אלו בחופשה חלומית עם ילדיה בסן טרופה, הכוללת הסעה במסוק, מסעדות יוקרה וכל הפסיליטיז האפשריים, לא נופשת רק עם הילדים בחופשה תמימה, אלא מבלה שם עם ריצ'רד אורלינסקי, איש עסקים יהודי, מעצב מרצדס ובתי מלון מובילים בעולם. השניים שיתפו פעולה עם מותג האופנה של גרינברג "מיאל", במטרה לשווק אותו ברחבי אירופה.

דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי  (צילום: אלה אוזן)
דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי (צילום: אלה אוזן)

על פי התמונות שלה מהחופשה הנוכחית, חדי עין שמו לב לסימנים מחשידים שגרמו להם לזהות שאורלינסקי נוכח באירוע. תהינו האם הכוכבת אכן המשיכה הלאה בחייה וסיימה סופית את השלב של אייל גולן בחייה, אולם מטעמה של גרינברג נמסר לנו כי גרינברג מכחישה את השמועות וכי השניים לא בזוגיות.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד שאלנו, איך מימנה את חופשת החלומות המפנקת והיקרה מאוד וזו התגובה שקיבלנו: "למה אתם חושבים שמישהו צריך לממן לה את המסוק? מסוק הוא פרטי אין מסוק המוני . למה היא צריכה שמישהו יממן לה טיול?".

דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי  (צילום: אלה אוזן)
דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי (צילום: אלה אוזן)