יפתח רמון וסהר קורן, מהזוגות הלוהטים ביותר בעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון", קטפו קמפיין ראשון לקולקציית הגברים של Twentyfourseven וישבו לשיחה על התקופה האחרונה, הריב עם עמית ורותם שהודחו לאחרונה מהתחרות, התגובות ברחוב ומה היו חושבים הוריו של רמון, אילן ורונה ז"ל, שהפכו לגיבורים בהיסטוריה של מדינת ישראל, על המסע של בנם. צפו:

סהר: "הגענו ליום צילום של טוונטי פור סבן, הם מוציאים קולקציה חדשה לגברים ובחרו ביפתח להצטלם, אני הצטרפתי אליו".

סהר ויפתח בראיון (צילום :מערכת TMI)

איך נראה יום רגיל שלכם בתקופה האחרונה?
יפתח: "וואו אין יום רגיל. כל יום זה בצבע אחר".

איך התגובות ברחוב?
יפתח: "שאני הולך לבד שואלים אותי איפה סהר, כשאני הולך עם סהר כולן מתנפלות עליו". 

סהר: "אני 12 שנה הלכתי איתו ברחוב והכל היה פיקס. מהרגע שיצא המירוץ, התחלתי ללכת עם אטמים כי אני שומע ילדות צורחות 'יפתח יפתח'".

יפתח, הסיפור שלך הוא סיפור מורשת ישראלית. דאגת להבהיר שאתה יוצא למסע הזה קודם כל בתור יפתח. מרגיש שהצלחת לבדל את עצמך מהסיפור המשפחתי?
"אני לא מנסה לבדל את עצמי מהסיפור המשפחתי. אני חושב שכל הזמן אמרתי את זה - זה חלק מאוד גדול ממי שאני, אבל זה לא כל כולי. ואני באתי לרוץ את המירוץ בתור סהר ויפתח, לעשות מלא שטויות ופדיחות בטלויזיה, אחלה, תענוג, חוויה, באתי לעוף על החיים. זה קצת פחות המקום נראה לי להביא את המורשת. זה לא שזה לא מגיע, זה מגיע כל הזמן, אני אמרתי שזה איתי תמיד יד ביד, אבל זה לא העיקר עכשיו".

סהר קורן לטוונטי פור סבן (צילום: עדי שנפיק)
סהר קורן לטוונטי פור סבן (צילום: עדי שנפיק)

מה הם היו חושבים אם היו רואים אותך במירוץ?
"אני בטוח שהם גאים בי גם עכשיו. אני ממש מרגיש את זה".

סהר: "זה היה אחרת כי סיפרת גם שהיה לך חלום ללכת עם אמא שלך".

טוב היה לכם עניין עם הבנות (רותם ועמית), אתם בתקופה חברתית קצת מורכבת. ספרו קצת.
"מבחינה חברתית אנחנו ממש לא בתקופה מורכבת, ואנחנו באמת נהנים מכל רגע. אתמול היתה לנו צפייה משותפת בשגרירות אזרבייג'ן, והיה מדהים וכיף לראות את הזוגות ואנחנו נפגשים איתם גם מעבר לתכנית".

אז אין דם רע.
"לא, בטח לא אצלנו".

איך זה מרגיש שהציבור פתאום נכנס לחיים האישיים שלכם?
יפתח: "אני אגיד שפחדתי מזה וזה יצא מה זה סבבה, הכל טוב באמת. אנחנו מקבלים 99 אחוז תגובות טובות ומפרגנות ומחזקות, אין לי שום דבר מעבר לתודה. תענוג".

סהר קורן לטוונטי פור סבן (צילום: עדי שנפיק)
סהר קורן לטוונטי פור סבן (צילום: עדי שנפיק)