איציק ואסתי סוקולובסקי, הפכו לאחד הזוגות האהובים ביותר בעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון". הזוג החרדי מבני ברק, כבש ברגע את לב הצופים עם אהבת היהדות היפה שלהם והשמחה המדבקת שעוברת לגמרי מסך. פגשנו אותם בצילומים לקמפיין של "אביבי מטבחים" ושמענו מהם על החיים בעקבות הריאליטי.

אסתי ואיציק ראיון (צילום :מערכת TMI)

"יש לנו אלפי אלפי תגובות, אני לא מגזים", אומר איציק, "זה כזה מרגש לקבל אהבה מכל כך הרבה אנשים שאוהבים אותנו, אוהבים את מה שאנחנו מייצגים, את הזוגיות שלנו, אין כיף מזה". "ואנחנו פייטרים אמיתיים. חשבו שנבוא מבני ברק ולא נצליח. באנו להם בהפוכה", מוסיפה אסתי. 

איציק ואסתי מהמירוץ למיליון  (צילום: אביבי מטבחים)
איציק ואסתי מהמירוץ למיליון (צילום: אביבי מטבחים)

השניים, שמתגוררים בבני ברק ומשתייכים לקהילה שמרנית, לא מפחדים מהסביבה ואומרים: "אתה רוצה שאני אגלה לך משהו? כולם רואים. הרבה מהם יודעים ומה שמפתיע זה שככל שיותר אנשים חזקים בדת, הם ניגשים ואומרים 'איזה מטורפים אתם'. הלם. יש המון רבדים במגזר, זה לא שכולם אותו דבר. זה כמו בחברה החילונית, יש מהכל. בעיניי, כשהשמרנים יותר מגיבים, זה משמח אותי, ובעיקר שהם אומרים שאנחנו עושים קידוש השם. זה משמח", אומרת אסתי.

איציק משלים אותה: "בכנות, אני מאוד חששתי מהתגובות מהמגזר החרדי, בגלל שהוא מגזר שמרן, וכן יש תגובות כאלה שאומרות 'אתם לא דתיים, אתם לא מייצגים, אתם לא חרדים', וזה בסדר. זה נס שאנחנו לא מתנהלים בצורה של מה יגידו עלינו. לא באנו לייצג את המגזר החרדי, באנו לייצג את איציק ואסתי. אתה רוצה לקרוא לי דתי, חרדי, תקרא לי איך שאתה רוצה, זה לא רלוונטי. מה שחשוב לנו זה לייצג את האמונה שלנו והפייטריות שלנו, שאר הדברים פחות רלוונטיים". 

כוכבי המירוץ למיליון בקמפיין לאביבי מטבחים (צילום: אביבי מטבחים)
כוכבי המירוץ למיליון בקמפיין לאביבי מטבחים (צילום: אביבי מטבחים)

לשניים, שלושה ילדים וכשנשאלו השניים האם היה להם חשש שמא יתנכלו לילדיהם בעקבות החשיפה הטלוויזיונית, ענו: "השיקול שלנו היה קודם כל הילדים שלנו, כי אם אנחנו יכולים להתמודד עם דברים, הילדים לא בהכרח יכולים. הילדים שלנו לא מסתובבים במרכז בני ברק או במקומות שעלולים להתנכל להם. אנחנו גרים באזור של אנשים כמונו, חרדים מודרניים שיודעים לקבל את זה. הילדים שלנו עפים עלינו, הם נהנים איתנו, הם חווים איתנו בכיף. ברוך השם, אף אחד לא התנכל להם ולא עשה להם שום דבר".

על בתם הדר, שהחלימה ממחלת הסרטן, אמרה אסתי עם ניצוץ בעיניים: "בזמנו הייתי בעיקר בפייסבוק, ביקשתי מכל הפייסבוק שיתפללו עליה כי אני יודעת שזה משהו שיכל לעזור לנו, והיום שאני חושפת את זה אני יודעת שזה יעזור להמון הורים שמתמודדים עם ילדים המחלה. אם אני יכולה לתת כוח מספיק לאחד בזה שחשפתי את זה, שידע שזה לא בגללו, עשיתי את שלי במקסימום".

איציק ואסתי מהמירוץ למיליון  (צילום: אביבי מטבחים)
איציק ואסתי מהמירוץ למיליון (צילום: אביבי מטבחים)