אודי ומתן, הזוג הלבן של "המירוץ למיליון", הגיעו להקרנת פרק חגיגית בשגרירות אזרבייג'ן שבתל אביב, ועמדו מול המצלמות של TMI לשיחה על אובדן האנונימיות מאפס למאה, הביקורות הלועגות ברשת על התנהלותם בחלק ממשימות המירוץ ועונים האם היו הולכים לריאליטי הקשוח גם לאחר מתקפת הטרור של השבעה באוקטובר.

אודי ומתן בראיון (צילום :מערכת TMI)

"זה מלחיץ ומוזר, אבל זה כיף לראות את זה. עברנו מסע מטורף ביחד", אומרים השניים על הפרסום שתפס אותם וממשיכים: "התכנית הצטלמה לפני המלחמה אז היה לנו זמן לעכל ולהבין. אבל בכנות, גם שהתחילה התכנית, עדיין אתה מקבל את הבום והכאפה הזאת ומהר מאוד אתה מתרגל. כיף לקבל אהבה ברחוב. 

היו חששות לפני שזה עלה, אבל זה עלה וזרמנו עם זה. ברגע שאתה מנתק את עצמך מהמקום של 'זה הולך להיות בטלוויזיה ויכול להיות שיצאתי לא טוב ולא בסדרז, זה בסדר גמור. אני בחרתי בזה. זה מאתגר וכיף וזו חוויה מטורפת", אומר מתן.

אודי ומתן בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)
אודי ומתן בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)

השניים, נקלעו למספר משימות במהלך העונה שהפכו אותם למושא ללעג ברשת, בעיקרם, משימת חישוב החשבון במסעדה שלקח להם זמן רב. צמד הגברים, ממש לא מתנצלים ואומרים: "מה נעשה עם המתמטיקה? אני אגיד לך הכי אמיתי, הרבה פעמים יש לי מחשבון צמוד עליי. זה בסדר גמור לא להיות טוב בחשבון, חברים הכל בסדר". 

על התגובות השליליות אמרו: "לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, תמיד ישפטו אותך לטוב ולרע, זה בסדר. אנחנו מקבלים את הכל ויודעים מי אנחנו, זה הכי חשוב". 

מתמודדי המירוץ למיליון בהקרנת הפרק בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)
מתמודדי המירוץ למיליון בהקרנת הפרק בשגרירות אזרבייג'ן (צילום: עידו נחליאלי)

עוד, שאלנו את השניים, האם היו מוכנים לצאת למסע הזה גם לאחר השבעה באוקטובר, שכן הצילומים נערכו מספר חודשים לפני כן. מתן ענה: "לא היה אנרגיה אם זה היה קורה. המדינה שלנו עוברת בתקופה הזאת משבר מאוד קיצוני. אני לא חושב שהייתי עושה מסע כזה בזמן שיש מלחמה ואנשים חטופים. מזל שעשינו את זה לפני ואנחנו מצליחים להעלות טיפה חיוך על פנים של אנשים. זה לא מובן מאליו.