עינב בובליל נחשבת לאחת המשפיעניות החזקות ביותר בארץ, אבל על אמת. חשבון האינסטגרם שלה, המונה כיותר מ-400 אלף עוקבים ובעיקר עוקבות, נחשב לאחד הרווחיים והאמינים ביותר ברשת החברתית, וכשהכוכבת ממליצה על מוצר מסוים, סביר להניח שתוך מספר שעות עד ימים בודדים, לא יישאר ממנו זכר.

עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)
עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)

מלבד עובדת המכירות, בובליל גם נוהגת לשתף שם בפתיחות על חיי המשפחה שלה לטוב ולרע, ובשנה האחרונה אף הראתה את תהליך בניית הווילה המושקעת שהיא ובעלה אלי קנו באשקלון. אלא שבימים האחרונים, אם תחפשו את השם של בובליל ברשת החברתית, לא תמצאו פיסת מידע על העמוד המצליח שלה. הכוכבת נעלמה לגמרי מדף הבית של כל המעריצים שלה. 

עינב בובליל (צילום: איה שלום)
עינב בובליל (צילום: איה שלום)

פנינו לבובליל כדי לנסות להבין מה קרה, שכן מדובר בפרנסתה העיקרית וזו תגובתה: ״פתאום קמתי בבוקר ואין אינסטגרם. אני לא דואגת מהפרנסה שלי בכלל. כרגע מטפלים בזה ומנסים. הייתי בהלם ואני לא יודעת איך זה קרה. אבל בסדר רק אינסטגרם״.

חשוב להדגיש כי משפיענית בסדר גודל שלה, יכולה להתפרנס מעשרות עד מאות אלפי שקלים בחודש, וכל יום בו העמוד שלה לא באוויר, הוא יום של הפסדים כלכליים גדולים. רק לאחרונה אגב, השיקה בובליל את ליין האיפור החדש שלה ו-TMI מקווים שתחזור לקדם אותו בהקדם ברשתות החברתיות. 

עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)
עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)