סערת הטקסים של מירי רגב ומשפחות הטבח לשבעה באוקטובר לא נרגעת. יותר ויותר אומנים מובילים מצטרפים לטקס האלטרנטיבי שמארגנות משפחות הטבח, טקס שיתקיים בפארק הירקון. יחד איתם, אומנים רבים שאינם משתתפים בטקס האלטרנטיבי, עדיין מסרבים לשתף פעולה עם הטקס שמארגנת רגב מטעם הממשלה. 

הזמר עידן עמדי התייחס לפרשה וניסה למצוא פשרה עם רגב, בעת שהגיב לה כי "אנחנו צריכים יותר פשרות בתקופה מדממת זו. לתת אפשרות לכולנו לבכות יחד על אהובינו שאינם. כתב וסיים בזכרונות של הנהגה ראויה " כשנבחר מנחם בגין לראשות הממשלה נשאל על ידי אחד העיתונאים באיזה סגנון תנהיג את העם? בגין ענה בסגנון יהודי טוב. תנהגו ככה, בשביל כולנו. ואולי נצליח להשכין שלום בינינו בשנה החשוכה הזו".

עידן עמדי מגיב למירי רגב (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)
עידן עמדי מגיב למירי רגב (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)

הזמר עידן רייכל התייחס לסערת הטקסים וכתב כי הוא לא מבין למה מארגנים טקס עם הופעות וזמרים ומציע כפשרה פשוט לעמוד יחד בשתיקה: "מציע לעמוד יחד בשתיקה נוכח ההפקרה, נוכח האסון. לא חייבים במה, ותאורה ורמקולים ונאומים. אני מקווה שהטקסים לא יהוו עוד גורם מפלג".

עידן רייכל (צילום: שרון רביבו)
עידן רייכל (צילום: שרון רביבו)

אליאב טעטי יוצא "האח הגדול" שאל בקול למה מציינים את השבעה באוקטובר כשעדיין יש חטופים בשבי חמאס וכשאנחנו בעיצומה של מלחמה. כך כתב: "יש לי שאלה, "טקסי יום הזיכרון לשואה התחילו אחרי השואה, או בזמן השואה עצמה?", ללא ספק גרם לנו לתהות.

אליאב טעטי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אליאב טעטי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)