- הצל כבר לא לבד. איציק (עוזרי) הליצן פרסם בטוויטר, לצד תמונות מוכרות שלו כליצן, גם תמונה שלו במדי משטרה וכתב: “עכשיו זה רשמי, אחרי שני קורסים שעברתי בהצלחה קיבלתי מדים".

הליצן, ברכות. הצחקת גם את בן גביר? את הצל?
“עדיין לא. אבל אני לוקח את התפקיד ברצינות רבה".

ליצן שוטר, את זה עוד לא ראיתי.
“אני למעשה ממשיך את דרכו של אבא שלי ז״ל, ששירת 36 שנים במשטרה. כמובן שאני עושה את זה בהתנדבות, מלבד ההתנדבות שלי כליצן רפואי ראשי בבית חולים שניידר".

איציק עוזרי (איציק הליצן) (צילום: פרטי)
איציק עוזרי (איציק הליצן) (צילום: פרטי)

איציק הליצן  (צילום: 103FM)
איציק הליצן (צילום: 103FM)

> תעלומה שנפתרה חלקית, אבל כמובן שאשת הסוד ליאורה חוקרת עד הסוף. הכל התחיל כששאולי דור, יו"ר מרחב השרון בהסתדרות, פרסם ביום ראשון פוסט מרגש ובו כתב: “פעם בשבועיים אני מגיע לבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא לנקות את המצבה של נחום נחצ'ה היימן, חתן פרס ישראל לזמר עברי, ופתאום אני מגלה, אלוהים ישמור, שהמצבה נעלמה. חיפשתי אותה בכל מקום אפשרי ולא מצאתי. את נחצ'ה סעדתי וסייעתי לו במשך 12 שנים רצופות והייתי איתו בכל צומת אפשרי ואסתפק בכך. כל היכול לעזור אודה לו מאוד".

הפוסט עורר סערה גדולה על ההזנחה, כביכול, של המלחין הוותיק שנפטר לפני שמונה שנים, אך אשתו ורד ובתו סי הכחישו מיד נמרצות, טענו שרק החליפו מצבה מאחר שלא יאה לחתן פרס ישראל להיות מונצח עם סיגריה וגם פרסמו את תמונת המצבה החדשה. דור הסיר מיד את הפוסט מעמוד הפייסבוק שלו.

נחום נחצ'ה היימן (צילום: יוסי אלוני)
נחום נחצ'ה היימן (צילום: יוסי אלוני)

שלום לשאולי דור. אתה מודע לסערה שחולל הפוסט שלך?
“מה שקרה זה שהמשפחה החליפו את המצבה. לא ידעתי על זה".

ורד היימן, אלמנתו של נחצ'ה, אתם כועסים על דור?
“משפחת היימן מלוכדת מאוד תחת המטרה לשמר את דמותו הציבורית ואת עשייתו של נחצ׳ה. לעניין המצבה: המצבה הזו נבחרה על ידי קומץ אנשים שהחליטו שהם בעלי הזכות לפעול בענייני נחצ׳ה. משפחת היימן שמה למטרה להחליף את המצבה למן הרגע הראשון, הן משום שנחצ׳ה ביקש בחייו בקשות מאוד ברורות לגבי המצבה והכיתוב, הן בגין הטעות בכיתוב והן בשל כך שהמשפחה אינה חובבת צילומים צבעוניים על מצבות. לקח זמן לאסוף את עצמנו וסוף־סוף ביצענו את ההחלפה. שאול דור עשה כמה סיבובים על נחצ׳ה ומנסה לעשות סיבוב נוסף. הזדמנות לומר לו תודה על החלק הטוב של מעשיו. הוא אינו חלק מאיתנו, ואנו לא יכולים לשלוט במעשיו. כמו כן אנו לא מדווחים לו על מהלכינו השונים. בקיצור לא היה ולא נברא, הכל טוב. בקרוב ייצא האתר של נחצ׳ה".

ורד היימן, נחום היימן (צילום: פרטי)
ורד היימן, נחום היימן (צילום: פרטי)

> שדר הספורט האגדי יורם שמרון, המתגורר בבית החולים הגריאטרי־שיקומי עמל בשרון מקבוצת עמל ומעבר, זכה לביקור מרגש משלושת נכדיו, מיקה, עלמה ואיתן, ובירך אותם לקראת שנת הלימודים שבפתח.

יורם שמרון והנכדים מיקה, עלמה ואיתן (צילום: עמל בשרון)
יורם שמרון והנכדים מיקה, עלמה ואיתן (צילום: עמל בשרון)