אליאב זוהר, בנו של שר התרבות והספורט מיקי זוהר, נשא הערב (ראשון) לאישה את בחירת ליבו ספיר מסיקה. האירוע נערך במתחם הכנסים והאירועים דוריה מקבוצת שבט אחים.

"ביום החשוב בחיי, לצד השמחה הגדולה עם כניסתי לחופה ונישואיי לאהובת ליבי ספיר - עצב גדול ממלא את ליבנו על אחינו ואחיותינו החטופים והחטופות", אמר אליאב לאורחיו.

מיקי זוהר לשרי הממשלה לקראת חתונת בנו אליאב זוהר: "אל תבואו"

הזוג המאושר (צילום: קסם צלמים)
הזוג המאושר (צילום: קסם צלמים)

"אני מקווה שהצלחנו לכבד את החטופים ואת הסיטואציה המורכבת במדינה שלנו עם שינוי אופי האירוע. בשעה הזאת, מסוגלת לי תפילה ביתר רחמים ורצון, אני מתפלל לקב״ה מעומק ליבי שכולם ישובו במהרה הביתה לשלום ונוכל לשמוח בלב שלם. אמן".

אליאב זוהר מייחל לחזרת החטופים בחתונתו (צילום :קסם צלמים)

כזכור, בעקבות הירצחם של שישה חטופים בשבי חמאס בעזה ביקש השר זוהר מחבריו השרים וחברי הכנסת שלא יגיעו לאירוע.

בהודעה שנמסרה מוקדם יותר היום על ידי מזכיר הממשלה, יוסי פוקס, נכתב בשמו של זוהר: "חברים יקרים, כפי שאתם יודעים, הערב בני בכורי אהובי אליאב יתחתן עם בחירת ליבו ספיר. רוב החברים כאן הוזמנו ובימים כתיקונם הייתי שמח שנחגוג יחד את היום הגדול בחייו של בני".

שיהיה במזל טוב. אליאב זוהר שובר את הכוס (צילום: קסם צלמים)
שיהיה במזל טוב. אליאב זוהר שובר את הכוס (צילום: קסם צלמים)

"עקב הכאב הגדול עם ההתפתחויות הקשות, החליטו החתן והכלה לשנות את אופי החתונה ואת קונספט האירוע ולבקשתם, עדיף שלא יהיו סממנים פוליטיים בחתונה, בהתחשב בנסיבות וכדי לא לפגוע ברגשות הכואבים בעם ישראל. בתפילה ובתקווה לימים טובים יותר ולרק שמחות לעם המיוחד שלנו, מיקי".