אחרי הידיעה המצערת שבאה הבוקר (ראשון) על הירצחם של שישה החטופים והבאת גופותיהם ארצה, שר התרבות מיקי זוהר, שבנו הזמר אליאב זוהר, היה אמור להתחתן היום, קרא לשאר השרים: "אל תבואו לחתונת בני הערב".

אסי עזר איבד תקווה והוא לא לבד: "ביבי ויתר על כולם והוא לא מתבייש להגיד את זה"
זוגתו לשעבר של החטוף שחולץ אנדריי קוזלוב: "למה בכלל נלחמתי עליך?"

בהודעה שנמסר על ידי מזכיר הממשלה, יוסי פוקס, נכתב בשמו של זוהר: "חברים יקרים, כפי שאתם יודעים, הערב בני בכורי אהובי אליאב יתחתן עם בחירת ליבו ספיר. רוב החברים כאן הוזמנו ובימים כתיקונם הייתי שמח שנחגוג יחד את היום הגדול בחייו של בני".

ההודעה של זוהר על חתונת בנו (צילום: צילום מסך וואצאפ)
ההודעה של זוהר על חתונת בנו (צילום: צילום מסך וואצאפ)

זוהר הסביר ונימק את ההחלטה: עקב הכאב הגדול עם ההתפתחויות הקשות, החליטו החתן והכלה לשנות את אופי החתונה ואת קונספט האירוע ולבקשתם, עדיף שלא יהיו סממנים פוליטיים בחתונה, בהתחשב בנסיבות וכדי לא לפגוע ברגשות הכואבים בעם ישראל. בתפילה ובתקווה לימים טובים יותר ולרק שמחות לעם המיוחד שלנו, מיקי".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אליאב זוהר, ספיר מסיקה (צילום: צילום פרטי)
אליאב זוהר, ספיר מסיקה (צילום: צילום פרטי)

מנגד, פעילי שמאל עודדו הגעה לחתונה, וזאת כדי להפגין ולמחות נגד השרים והח"כים שיגיעו לאירוע. מוקדם יותר הביע זוהר את כאבו עם הידיעה על רצח החטופים המדוברים: "הלב כואב ובוכה מול מסע הרצח שביצע החמאס בדם קר".

הוא המשיך ואמר: "לכל אורך הדרך תמכתי בעסקה שתחזיר את החטופים הביתה, ואני בטוח שחברי הקבינט יעשו הכל כדי להשיב את החטופים הביתה. בעת הזאת עלינו להתאחד ולא לתת לחמאס להחזיר אותנו לימי הפילוג בתוכנו שלפני השבעה באוקטובר, דווקא עכשיו עלינו להתאחד".