רגע לפני גמר תכנית הריאליטי ״רוקדים עם כוכבים״ שיתקיים מחר (רביעי) בקשת 12, שוחחנו עם דור הררי וג׳וליה שחר על התחושות לרקוד בזמנים קשים אלה, האופן בו דור מטפל בעצמו ואיך היחסים בין ג׳וליה ליוגב מלכה, מתמודד העונה הקודמת עולים שלב.

אנחנו נמצאים בימים לא פשוטים, ואני מניחה שזה מורכב לרקוד בלב הפריים טיים כשהמציאות סוערת. איך אתם מרגישים עם זה? נתקלתם בביקורות קשות?
״האמת שהלכתי היום בבוקר ליד הבית, ותמיד אני פוגשת שכנים ושומעת מהם תגובות על התוכנית - מעולם לא שמעתי משהו רע. עד כה שמעתי רק דברים טובים. אנשים מודים לנו על הרגעים האלה לנוח. זה באמת מורכב אבל אנחנו נהנים בתוך כל הקושי. אין יותר קשה מלהגיע לסטודיו כשרואים בבוקר ׳הותר לפרסום׳. להתעסק בליישר את הגב או למתוח את היד פשוט מרגיש כל כך מביך, הזוי ותלוש מהמציאות. אבל גם לזה פתחנו איזשהו חוסן נפשי״, סיפרה ג׳וליה.

דור שיתף: ״מאוד קשה להתעסק בעצמך כשאנחנו בעיצומה של מלחמה ואם מישהו שכח - השבעה באוקטובר עוד פה. אנחנו חיים את זה לא התקדמנו מהיום הזה. זה דיסוננס מטורף אבל זו אחת הסיבות שבגללן הגעתי לכאן והתמיכה של הצוות שלי בזה שאשתתף שתכנית ושישמעו את הקול של האנשים האלה שנלחמים כתף לכתף ונמצאים בחזית״.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dor Harari‎‏ (@‏‎hararidor‎‏)‎‏

בהקשר הזה, אתם הולכים להפגנות? אתם משמיעים את הדעות שלכם?
ג׳וליה סיפרה: ״בגלל שהגמר בעוד יומיים אז נאלצנו להיות בסטודיו. אבל נגיד שראינו את כל מה שקורה, ואנחנו מנסים לשתף ברשתות החברתיות את דעתנו ומה שאנחנו חושבים. אנחנו משתמשים בקול ובכוח שניתן לנו במטרה להשמיע גם את דעתנו״.

דור שיתף: ״אין ממלכתיות, אין מנהיגות, אין לנו במה לאחז חוץ מהאמת. ומסתבר שגם האמת עצמה צריכה יחסי ציבור. האמת היא שנחטפו פה אנשים ונאנסות נשים ילדים וגברים. זו האמת. האמת היא שאם זה היה קורה לכל אחד מאיתנו היינו מתנהגים בדיוק אותו הדבר ואפילו מחריפים עוד יותר. אני הייתי נכנס אישית לעזה ולא יוצא משם״.

עוד המשיך ואמר: ״אני מחזיק בדעה לא פופולרית; אבל אנשים שפלים נאצים מודרניים נמצאים ממש פה מעבר לגדר ולי יש רק מחשבה אחת של מה שצריך לעשות עם האנשים האלה. פשוט להציל כל אח ואחות, להשמיד ולנטרל את האיום הזה סופית. אין פוליטיקה, הם נמצאים בתוך מנהרות וצריך להוציא אותם משם נקודה. אם עסקה זאת הדרך המהירה ביותר לעשות את זה אז תביאו לי עסקה לא עכשיו - אתמול. אם הדרך הכי מהירה זה פשוט להטיל פצצות ולהיכנס באימא שלהם, אז תעשו את זה כבר. האמצע בין לבין הוא מה שנקרא - ניחוחות של פוליטיקה״.

״הרבה מאוד זמן יש מבצעים הירואים. ולצד זה, הערך הכי חשוב שלנו זה להחזיר את החטופים. זה הסיפור שלנו כעם. כל אדם שנמצא בשבי זו המשימה, זאת המטרה. אחרי זה שיורידו את איסמעיל הנייה. צריך להחזיר את האחים שלנו״.

ג׳וליה סיפרה: ״קשה מאוד להתרגש מהגמר ודברים שלא קשורים למצב, וגם המילה ניצחון או גביע זה כל כך מתגמד לעומת המציאות. מבחינתנו גביע הוא לא המטרה. מבחינתנו הדרך היא החשובה. אבל אנחנו מסתכלים אחורה וגאים בדרך שלנו. וכל הזמן בסטודיו אנחנו לא מאמינים על כל מה שעברנו״.

דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)
דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)

ג׳וליה יצאת בעונה הקודמת עם זוגיות. איך התחושות להיות בסטודיו בו רקדת עם יוגב?
״אני רואה את העתיד שלי עם יוגב הכי רחוק. אני רוצה לסיים את החיים שלי לצידו. אנחנו בכל יום מחדש נהנים אחד מהשנייה הוא המטען האנושי שלי. אני רומנטית ברמות ומאוד קיטשית. בכל פינה בחדר זה מזכיר לי רגעים מהיחסים שלנו שנרקמו. זה מדהים בעיני״. 

דור אתה גם בזוגיות חדשה, והמון דובר על פער הגילאים ביניכם. כמה זה מפריע לך שככה נכנסים חמערכת היחסים הטרייה שלכם? 
״זה מאוד מעצבן אבל אני לא נותן לזה יותר מדי מקום. יש לי משהו טוב ביד ואני מחזיק אותו קרוב. אני מקבל מזה המון במיוחד שאני כל הזמן במירוץ והכל קורה במקביל, בין הצילומים, רוקדים, הצגות, מילואים. זה חופש״.

יוגב מלכה, ג'וליה שחר (צילום: אור גפן)
יוגב מלכה, ג'וליה שחר (צילום: אור גפן)