אמש בגמר "רוקדים עם כוכבים" הפיינליסטים טל מורד וסנה סוקול הודחו במקום הרביעי והמכובד. כעת, נשאלת השאלה מה יעלה בגורל הקשר בין הצמד שהיו מאוד קרובים העונה שגררו שמועות על קשר רומנטי ומה באמת קרה בין השניים מאחורי הקלעים?

מערכת TMI מביאה לכם את כל האמת המכוערת אותה ניסו טל וסנה להסתיר מהצופים. מסתבר שהזוג שהצליח להגיע לגמר, התנהג שונה לגמרי כשהמצלמות כבו.

סנה סוקול, טל מורד (צילום: רגב זרקה)
סנה סוקול, טל מורד (צילום: רגב זרקה)

יודעי דבר סיפרו למדור כי לאורך העונה סנה סוקול הרקדנית הייתה בעניין של טל וחיזרה אחריו נמרצות, אלא שנענתה על ידו בשלילה. טל לא היה בעניין שלה בשום צורה וכל תשומת הלב שלו הייתה, איך לא, לאקסית מאיה קיי וסביבתה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טל מורד , מאיה קיי (צילום: אור גפן,עדי שנפיק)
טל מורד , מאיה קיי (צילום: אור גפן,עדי שנפיק)

על פניו, הדיווחים במדורי הבידור על הבילויים המשותפים והקרבה הרומנטית של טל וסנה שירתו אותם כצמד על הרחבה, אבל היו רחוקים מהמציאות. היות שאחד הצדדים רצה והאחר לא, נוצרה בין השניים מערכת יחסים קרירה, שבלטה במיוחד היטב אמש בגמר.

"הייתה ביניהם קרירות מטורפת, אי אפשר היה להתעלם ממנה" מסר מקור. רבים ממקורביהם שידעו על היחסים הקרים ביניהם תהו איך הם יחזיקו ככה מעמד רק בשביל הפורמט. עכשיו, כשהתכנית כבר מאחוריהם, ניכר שלא נזכה לראות אותם רוקדים יחד סתם בשביל הכיף.  

סנה סוקול, טל מורד (צילום: מערכת TMI)
סנה סוקול, טל מורד (צילום: מערכת TMI)