בעוד שלמה ארצי, המאמי הלאומי, משתדל להצניע את עמדותיו הפוליטיות, בתו, שירי ארצי, זועמת ומפיצה הודעות בקבוצות וואטסאפ פרטיות המביעות זעם ומחאה על המצב.

שירי, לא שרתי לך ארצי?
"אני אכן כואבת, זועמת ומתפוצצת מתחושת חוסר אונים לאור המצב הקשה שבו אנו מצויים. אני מאמינה שעסקת החזרת החטופים היא חיונית והכרחית וכן גם החלפת הממשלה הרעה הזאת שמקדמת אותנו מדי יום עמוק יותר אל התהום. אעשה כל שביכולותיי החוקיות והדמוקרטיות כדי לקרב את היום שבו תחזור הארץ האהובה שלי למסלול של שפיות וריפוי".

משלמה ארצי נמסר: "אין תגובה".

שירי ארצי (צילום: יפתח קליין)
שירי ארצי (צילום: יפתח קליין)

> במהלך מבצע צוק איתן התראיינה אורנה בנאי ל"ידיעות תל אביב" ואמרה: "בושה שזה העם שלי, רוב האנשים כאן מונעים משנאה וצרות מוח". הדברים עוררו סערה, וחברת מנו ספנות הפסיקה את ההתקשרות עם בנאי, שהייתה הפרזנטורית שלה. כיום, כשבנאי וזוגתה, עדי כהן, מככבות בקמפיין רשת הולנדיה, פרסמה השחקנית בסטורי: "ממשלה רעה. אכזרית. אלוהים טעה. היה צריך להוריד לכל חברי הממשלה הזו ולעומד בראשה את העורלה מהלב ולא מאיפה שהוריד". התגובות הזועמות לא איחרו להגיע, לרבות קריאה לחרם צרכני על הולנדיה. בנאי סירבה להגיב.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אבי ברססת, מנכ"ל הולנדיה בישראל, מסר בתגובה: ״מאז ומתמיד, ובמיוחד בתקופה האחרונה שעם ישראל עובר בה, הפוקוס של הולנדיה ושלי כאחד הוא בפתרונות שינה מהמתקדמים בעולם, ולא ברכילות ובריונות רשת״.

אורנה בנאי נגד הממשלה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אורנה בנאי נגד הממשלה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

> בשבוע שעבר הגיע הזמר בניה ברבי להופיע במלון "יו קורל ביץ׳" באילת. הוא קלט בזווית העין עמדת חץ וקשת והתלהב נורא. אם אתם הייתם מתלהבים, היו אומרים לכם להגיע למחרת בשעות הפעילות, אבל לברבי פתחו מיד את העמדה.

בניה ברבי, טקס פרסי אקו''ם (צילום: קיץ ברבנר)
בניה ברבי, טקס פרסי אקו''ם (צילום: קיץ ברבנר)

> הזמר ישי ריבו הגיע מצויד בגיטרה לנתב"ג, רגע לפני המיני-שביתה, בדרכו לקפריסין. א-מה-מה, בעוד הנוסעים ישבו במטוס והמתינו, והכרוז קורא בשמו שוב ושוב, הוא הסתובב להנאתו ללא דאגות בשדה. בסופו של דבר יצאה קריאה אחרונה לנוסע הלא מתמיד, וריבו התייצב. מטעמו של ריבו סירבו להגיב.

ישי ריבו  (צילום: הראל רינצלר)
ישי ריבו (צילום: הראל רינצלר)

> דוגמנית-העל, קארן דונסקי, 83, אייקון האופנה הישראלי של כל הזמנים, פרסמה ברשתות החברתיות פוסט שהדאיג את עוקביה הרבים, כולל תמונה עוצמתית שלה עם הכיתוב: "ככה תזכרו אותי". לפני כשנתיים פרסמה ליאורה כי דונסקי חלתה במחלת ריאות קשה וזקוקה למטפל צמוד. לטענתה המחלה פרצה בשל החיסון השלישי שניתן לה כהגנה ממחלת הקורונה, והיא גם הייתה מורדמת ומונשמת מספר שבועות.  

נואל, הבן, תרגיע אותי, יש החמרה במצב?
"ואם כן?".

זה פוסט מדאיג.
"אני לא הולך לשתף פעולה. יש הרבה בעיות, וזה המצב ובערך זה הדבר האחרון שהיא צריכה. אין לה כוח לדבר. היא לא מחפשת להתפרסם ויש לה המון בעיות".

קארין דונסקי  (צילום: ברק פכטר)
קארין דונסקי (צילום: ברק פכטר)