אחד האנשים הכי מקושרים ומדוברים במדינה הולך להיות סבא, מה שלא מונע מהבת שלו להתנהג בכוחניות כמוהו. קבלו התכתבות נאה ומכובדת.

היי, הבנתי שמגיע לך מזל טוב על ההריון.
"אם תעזי לכתוב עליי מילה, תקבלי תביעה משפטית, להתראות". וכצפוי - חסימה.

אנונימית, TMI (צילום: מערכת TMI)
אנונימית, TMI (צילום: מערכת TMI)

> ביום ראשון, תוך כדי האבל על רצח ששת החטופים ונפילת שלושת השוטרים, הכניס השר מיקי זוהר לחופה את בנו אליאב ובח"ל ספיר במתחם האירועים דוריה. לנוכח האירועים נערכה החתונה ללא הופעות זמרים וגם ללא פוליטיקאים, שהתבקשו שלא להגיע. אדם סרור, לשעבר קולגה אהובה על ליאורה, הפיק את החתונה, שכללה גם חלוקת האולם לשלושה מתחמים שונים: פוליטי, תרבות ומשפחה. הזוג הצעיר הגיע ברכב אספנות נדיר אחרי צילומי חתן־כלה במערות בית גוברין ומיד נבלע בקרב 2,000 האורחים שהגיעו מכל קצוות הארץ. השר זוהר בירך את האורחים ואת הזוג וביקש להפוך לסבא במהרה. אם החתן, ימית, הופיעה בשמלה אדומה של המעצב עובד כהן.

ימית, מילות סיכום.
"אני מקווה שהצלחנו לעשות מה שצריך כדי לכבד את החטופים והנרצחים ביום הקשה שעבר עלינו".

ספיר מסיקה, אליאב זוהר ואדם סרור  (צילום: קסם צלמים)
ספיר מסיקה, אליאב זוהר ואדם סרור (צילום: קסם צלמים)

> יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, מוותיקי הח״כים במשכן, ממעט לצאת לנופש, אולם בסופ״ש האחרון יצא להתארח באורח נדיר ברובע היהודי אצל חברו לסיעה, ח"כ יצחק פינדרוס. ח"כ גפני, שיצא לנופש יחד עם רעייתו חנה ובנו אליהו ומשפחתו, התפללו בכותל המערבי ובבית כנסת החורבה וסיירו במהלך השבת באזור הרובע היהודי.

משה גפני (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
משה גפני (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

> בראשון הקרוב יקבלו שני תושבי פ"ת את אות יקיר העיר. מדובר בשחקן והזמר אריה מוסקונה ("מעבר לים", "עפולה אקספרס") והעיתונאית ואשת התקשורת, חוה ברק, שנכדה הבכור תומר ז״ל נהרג בימים הראשונים של מלחמת חרבות ברזל.

ברק, ברכות, קצת נחמה אחרי שנה כזו קשה.
"אנחנו קבוצה של אנשים, נשים וגברים, שפעלו ופועלים בעיר. זה לא רק שנינו. ואני מקבלת לא בגלל תומר. הייתה לי חמש שנים תוכנית טלוויזיה בכבלים בהתנדבות והתארחו בה מיטב הכוכבים. החל משלומי שבת, אופירה אסייג, עינת שרוף, חברי כנסת ועוד ועוד. כמו כן, פעלתי רבות בעיר".

מוסקונה, אות כבוד.
"התחושה מאוד נעימה לקבל טפיחה על השכם או מחיאות כפיים. כל אומן, שחקן או זמר שעולה על הבמה ומקבל פרס או הכרה בעשייה שלו, זה מרגש ומעלה חיוך על הפנים. שיחזירו מהר את החטופים ויחזרו העקורים כמה שיותר מהר לביתם ושנגיע לימים טובים יותר מאלו. זה מה שיותר חשוב ממה שעובר עליי ועל כל מקבלי הפרסים. אני לא מזלזל בזה, ובכל זאת".

חווה ברק (צילום: צילום פרטי)
חווה ברק (צילום: צילום פרטי)

אריה מוסקונה (צילום: צילום פרטי)
אריה מוסקונה (צילום: צילום פרטי)

- רומי פרנקל, רגע לאחר סיום עונת רוקדים עם כוכבים הגיעה להשקת MILUCCA מבית סופר-פארם שם סיפרה על התחושות רגע לאחר התכנית והפרשייה עם פיינליסטית התכנית מאיה קיי לאחר הורדת העוקב. "אנחנו לא נפגשות ואנחנו לא מדברות מעבר, יש חיים מעבר למסך ואני מאחלת רק טוב, אני בן אדם של אהבה ובגלל זה חשוב לי לשים את הדברים על השולחן. ביאס אותי שזו הדרך אבל אני לא יכולה לשפוט, אני הייתה מצפה שאם היא הייתה נפגעת היא הייתה מדברת איתי ולא עושה את זה בצורה הזאת".

רומי פרנקל (צילום: שוקה כהן)
רומי פרנקל (צילום: שוקה כהן)