אשת התקשורת ופעילת הסביבה והגנת בעלי החיים, מיקי חיימוביץ׳, האקסית של שדר חדשות הספורט, אלי אילדיס, עברה מת"א לגבעת עדה.

מיקי חיימוביץ' בוועדת הפנים והגנת הסביבה (צילום: נועם ריבקין פאנטון פלאש 90)
מיקי חיימוביץ' בוועדת הפנים והגנת הסביבה (צילום: נועם ריבקין פאנטון פלאש 90)

> המצחיקן הבלתי נלאה, ננסי ברנדס, חגג לבת זוגו (באון אנד אוף) קרן מזרחי, עובדת עיריית תל אביב, יום הולדת 50, ועוד על חשבונו. האירוע כלל מוזמנים כמו גלית גוטמן, אורנה ושייקה לוי, רחלי ומשה להב מ"הטיש הגדול".

קרן, אור באפלה?
“שנים אמרתי שיום ההולדת ה־50 שלי חייב להיות אירוע בלתי נשכח. ננסי הגשים לי את זה בענק. מתחילת יולי ועד היום. הוא ארגן לי מסיבות הפתעה. בפריז, לוס אנג'לס, לאס וגאס ובוקרשט, וגולת הכותרת הייתה במוצ"ש במועדון ברמת השרון, לשם הזמין 50 חברי ילדות".

ננסי ברנדס, קרן מזרחי (צילום: פרטי)
ננסי ברנדס, קרן מזרחי (צילום: פרטי)

> עו"ד אילן בומבך, שהיה בצוות הקמפיין של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר־דוד, וגם תבע מטעמו את היו"ר הקודם, עופר עיני, בתביעת לשון הרע, ייצג את “פורום הגבורה", שהגיש עתירה נגד השביתה במשק שהכריז בר־דוד בקול תרועה רמה בתחילת השבוע שעבר, והביא לסיומה בטרם עת כבר בשעות הצהריים.

עו"ד בומבך, עברת צד?
“אכן ייצגתי בהצלחה את ארנון בר־דוד במהלך הקמפיין וכן זכינו בתביעת הדיבה שבה ייצגתי אותו ואת רעייתו כנגד עופר עיני. לאחר תום הייצוג פנה אליי 'פורום הגבורה' בבקשה שאייצגו בבקשה לצו מניעה כנגד השביתה שעליה הכריזה ההסתדרות. ביהמ״ש קיבל את טענותינו ועצר את השביתה בנימוק שהיא פוליטית. ארנון הוא אדם יקר, ואני מאוד מעריך את פעילותו הציבורית".

עו''ד אילן בומבך (צילום: יונתן זינדל)
עו''ד אילן בומבך (צילום: יונתן זינדל)

> מיקי ומיכל גבריאלוב מביאים את חיי הנישואים אל העבודה לכבוד התערוכה החדשה של מיכל, ששמה “כך אני מתקרבת אליהן" ותיפתח בחמישי הקרוב, בבית האומנים בת"א. מיקי גם הלחין מוזיקה מיוחדת עם קולות חיות הבר המוצגות בתמונות השונות.

מיכל גבריאלוב, רק שלא יטרפו את האורחים.
“הזמנים מטריפים. כך שאני לא נשבעת שאחת החיות לא תטרוף אותם".

מיכל גבריאלוב, מיקי גבריאלוב (צילום: פרטי)
מיכל גבריאלוב, מיקי גבריאלוב (צילום: פרטי)