הזמרת נסרין קדרי חשפה בוידוי כואב כי היא נמצאת בהריון בסיכון ולכן יוצאת לחופשת לידה מוקדמת. קדרי תסיים את סבב הופעות הקיץ שלה, ומבטיחה כי תשוב בקרוב לבמות מיד אחרי הלידה.

נסרין קדרי (צילום: אור גפן)
נסרין קדרי (צילום: אור גפן)

בפוסט ששישתפה הלילה (בין רביעי לחמישי) כתבה: "ההיריון השני שלי הוא היריון מיוחד, לא דיברתי על זה עד היום, בעיקר בגלל התקופה שאנחנו נמצאים בה, הרגשתי שהצרות הפרטיות שלי מתגמדות לעומת מה שאנחנו עוברים ביחד כעם. אבל דווקא רגע לפני הלידה החלטתי לשתף אתכם שאני נמצאת בהיריון בסיכון עם עניין רפואי שמלווה אותי לאורך התקופה".

עוד שיתפה כי "כמה פעמים במהלך ההיריון עמדתי מול החלטה האם הגיע הזמן להפסיק להופיע והתבקשתי להקשיב לגוף שלי - והגוף שלי אמר לי להמשיך. ערב ערב, בקיץ עמוס בהופעות בכל הארץ, הקהל המטורף שלי נתן לי כוחות על להמשיך ולשמח אותו עד החודש התשיעי, אני חייבת המון לקהל שלי, לעם ישראל היקר על החיבוק החם שקיבלתי. זה בזכותכם".

לאחר מכן הודיעה הזמרת על יציאה מוקדמת לחופשת לידה: ״אז היום אני יוצאת לחופשת לידה ורגע לפני החלטתי להקליט מיני אלבום כמתנה צנועה לכם, כולו שירים שמחים ומרימים שיעשו לכם קצת טוב על הלב בימים הקשים האלו וכשאעדר מהבמות תמיד תוכלו להיכנס ולראות אותי בהופעה חיה בקליפים שצילמתי לכל השירים ולהרים איתי מהבית עד הפעם הבאה שנפגש מחדש".