אור בן דוד בן ה-29, יצא אמש (שבת) מבית "האח הגדול" בתור הזוכה הגדול של העונה, לאחר קרב צמוד מאוד עם פייבוריטית אחרת של הקהל, פרידה עוזיאל, שהגיעה למקום השני. רגע אחרי שיצא מהבית, לפני שיחזור למציאות ולפרסום שמחכה לו ברחוב, תפסנו את בן דוד לשיחה קצרה ושמענו ממנו על התחושות המרגשות וגם על הביקורות שקיבל על סגנון הדיבור שלו. 

אור בן דוד יוצא מבית האח הגדול במקום הראשון (צילום: רשת 13)
אור בן דוד יוצא מבית האח הגדול במקום הראשון (צילום: רשת 13)

"אין לי דרך להסביר מה עובר עלי. אני לא יודע, אני לא מצליח לעכל. אני רואה את כולם ואומר 'מה הם רוצים ממני'? אבל בסוף, שאני נושם אני אומר תודה תודה תודה להשם, איזה כיף איזה כיף. אין לי משהו אחר להגיד".

האמנת שתגיע לרגע הזה?
"האמת שלא. הייתי מועמד הכי הרבה להדחה העונה לדעתי, כל הדחה הייתי בטוח שאני הולך הביתה. הפתעתי גם את עצמי וגם אתכם. האמת שכל הזמן הייתי אומר לחיים (טויטו) שלדעתי הוא הזוכה כי אני חושב שזה בן אדם שבאמת ראוי לזכייה, ואני אוהב אותו מאוד, והוא חבר טוב שלי ובשבילי הוא עדיין זוכה. זכינו אחד בשני".

היה רגע אחד קשה בבית שזכור לך?
"היה לי רגע של שבירה לקראת היום ה-30+, פשוט הרגשתי שאני לא יכול להכיל את זה יותר ורוצה ללכת. אבל מהר מאוד התעשתי על עצמי ואמרתי שיהיו עוד רגעים כאלה. הרגשתי שאני כבר לא יכול יותר. לא אמרתי את המילה פרישה אבל הרגשתי שאני חנוק מכל כיוון".

אור בן דוד יוצא מבית האח הגדול במקום הראשון (צילום: מיכה לובטון)
אור בן דוד יוצא מבית האח הגדול במקום הראשון (צילום: מיכה לובטון)

מה הוביל לשם?
"הגעגועים לבית, הקושי, ההתמודדות, כל השעות, כל המשימות. התערבבות של הכל יחד".

יש משהו שאתה מתחרט עליו בעונה?
"האמת שלא. ואם אני אראה אחר כך שאצטרך להצטער בפני מישהו, אני אצטער. אני חושב שמה שאתם רואים זה לא מה שאנחנו רואים וחווים בבית, וזהו ברמת העיקרון. מאחל לכולם בהצלחה ואוהב את כולם מאוד". 

אור בן דוד  (צילום: מערכת TMI)
אור בן דוד (צילום: מערכת TMI)

היו כאלה שביקרו את האופן בו דיברת והתנהלת. היו מבקרים שטענו שזו אלימות לכל דבר.
"אני חושב שהתבטאתי בהכי רגיל שיש. זה שאנשים ראו מצלמה ובחרו לעשות דברים קצת אחרת, לא היה אלימות ולא בריונות ולא כלום. זה הסגנון דיבור שלי. מעבר לזה אני אגיד עוד פעם, שמה שאתם רואים מבחוץ לא רואים מבפנים, והיה אחר כך שולם תמיד וסליחות וברוך השם כל מה שצריך בשביל להבין שבשורה התחתונה, אנחנו בני אדם והכל צריך להיות בפרופורציה".

מה הרגע שהכי ריגש אותך העונה?
"הרגע שהכי ריגש אותי והרים לי בבית, זה הרגע במשימת ה-freeze, שקיבלתי מכתב מהמשפחה והחברים והאהובים שלי. זה הדבר שהכי חיזק אותי בעולם ונתן לי את הכוח להמשיך ולהיות במקום הזה". 

אור בן דוד בכניסה לבית ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)
אור בן דוד בכניסה לבית ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)