פרידה עוזיאל, היתה ללא ספק, הדיירת האהובה ביותר בעונה הנוכחית של "האח הגדול", לפחות כך על פי ההייפ שנוצר עליה ברשתות החברתיות. אמש (שבת), הגיעה עוזיאל עד הסוף, אולם ברגע האחרון הפתיעה רבים כשהפסידה את המקום הראשון לאור בן דוד. רגע אחרי שיצאה מהבית, כשהיא עדיין בהלם מוחלט, תפסנו אותה לשיחה על המסע שעברה ושמענו ממנה התייחסות ראשונה לסערה עם משפחתו של בן זוגה, די ג'יי שארפ.

פרידה עוזיאל (צילום: רן יחזקאל)
פרידה עוזיאל (צילום: רן יחזקאל)

"אני כרגע מרגישה שנכנסתי לבית, ועברו 24 שעות ויצאתי ועכשיו הכל משחק, כאילו כולנו מעמידים פנים. זה לא מציאותי לי עדיין".

קחי אותי לרגע שאת יושבת בספה ומכריזים על אור כזוכה.
"הקטע של ההדחות הוא שזה תמיד על פי סדר אקראי, אז גם היום אני יושבת ולא מבינה שזה יציאה לפי סדר הדחה. לא חושבת שעיכלתי שהיה רגע שיש מצב שאני המנצחת של העונה. לא יודעת, לא הבנתי את זה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מקום שני זה מטורף.
"אנשים שמים את הפוקוס על זה שלא זכיתי, חבר'ה רוצים לשים את הפוקוס על איך אני מרגישה שאני מקום שני? היו פה איזה 300 דיירים ואני מקום שני מכל העונה הזו. זה עדיין לא נקלט לי, זה שלא זה זכיתי זה בסדר".

פרידה עוזיאל (צילום: מיכה לובטון)
פרידה עוזיאל (צילום: מיכה לובטון)

קחי אותי לרגע קשה שהיה לך העונה. 
"הרגע שלי עם אמילי. אני לא מתפרצת ככה. אני יכולה לספור על כף יד אחת את כמות הפעמים שהתפרצתי ככה בחיים. זה כנראה משהו שצריך ממש לגמור אותי מדם ליבי".

תפגשו לקפה עכשיו שאת בחוץ?
"ברור, מה זאת אומרת? בטח בוודאי. אני אולי חיה בבועה, שמצילה אותי לפעמים, אבל אני לא ברע עם אף אחד. היו לי חילוקי דעות, אנשים עזבו את הבית שלא דיברנו, אבל אני לא ברע עם אף אחד. אף אחד לא הולך לקבל ממני סטורי נקמה או משהו כזה, אני לא הבן אדם הזה". 

עוד, התייחסה פרידה לבן זוגה די ג'יי שארפ, אותו הכירה בבית האח. משפחתו של שארפ, לא תמכה בקשר של השניים ותקפה את פרידה ברשתות החברתיות. על כך היא אומרת: "אני לא הספקתי עד הסוף להתעדכן על מה קרה שם, אבל יש לי דבר אחד שאני בטוחה בו וזה הקשר שלי ושל די ג'יי, אנחנו מאוד מאוד חזקים ודי ג'יי. הוא הבן אדם הכי סבלני ומכיל בעולם. אני מאוד אוהבת אותו ואני חושבת שחילוקי דעות אפשר לפתור. אני סומכת עלינו, אני סומכת עלינו ממש". 

פרידה עוזיאל, די ג'יי שארפ (צילום: מיכה לובטון)
פרידה עוזיאל, די ג'יי שארפ (צילום: מיכה לובטון)