דניאל גרינברג, טסה לפריז לבלות עם בן זוגה המיליונר ריצ'רד אורלינסקי שמבוגר ממנה כזכור בעשרים ושמונה שנים. היישר מפריז, פינתה גרינברג זמן לשאלות תשובות של העוקבים, ונשאלה על פער הגילים בינה לבן זוגה - "מה הקטע עם גברים מבוגרים? לא נראה לי שזה הכסף".

ריצ'רד אורלינסקי, בן הזוג של גרינברג על השער של playboy (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ריצ'רד אורלינסקי, בן הזוג של גרינברג על השער של playboy (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לגרינברג, היה חשוב להדגיש שזה באמת לא בגלל הכסף - "אני יודעת שיש דיבור על גולדיגרית ובשביל הכסף, אני עובדת כל כך קשה, ומרוויחה כל כך יפה, ואני לא במקום שאני צריכה גבר שיקנה לי, יעשה לי או ייקח אותי. אני עונה על כל הרצונות שלי בעצמי", אמרה.

דניאל גרינברג על מערכת יחסים עם אדם מבוגר ממנה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עוד, התייחסה לפער הגילאים: "לגבי גבר מבוגר, כשאני מכירה מישהו אני לא עושה חקר בן כמה אתה, מה, מו, מי. אני קודם כל נקשרת לבן אדם, רואה אם זה בן אדם שאני יכוה לראות איתו עתיד קדימה, ואני מדברת על המקום של הבגרות והבשלות וההכלה, ואדם שעבר וראה, ואין שום קשר לגיל, כי באותה מידה יכול להיות גבר צעיר שיענה על זה". רק נזכיר כי אייל גולן, האקס המיתולוגי, היה מבוגר מגרינברג ב-23 שנים.

גרינברג גם התייחסה לקשר הטרנסאטלנטי שהיא מנהלת: "אם הקשר חזק אמיתי ויציב, אז אין סיבה שזה לא יצליח. כל עוד שני הצדדים מסכימים על צורת החיים וזה נוח ומקובל. כשיש את המרחק הזה, יש לך גם זמן לעצמך, גם זמן לעבודה ולילדים".

דניאל גרינברג על הקשר הטרנסאטלנטי (צילום :צילום מסך אינסטגרם)