זוכרים את הפעם ההיא שבה רוסלנה רודינה לא זכתה בגמר "הישרדות" (אבל הונפה באוויר)? או את הראיון ההוא שהעניק אייל גולן ובו פתח הכל, כלומר את כל האמת שלו, על פרשת הקטינות? אז זהו, שכעת מתברר שבני הזוג הנוצץ החליטו שהם צריכים להתאוורר מהשגרה, ורגע אחרי שסיימו עם כל המחויבויות - יתעופפו למעבר לים כדי לתחזק את הזוגיות שלהם. הכי מגיע להם!


רוסלנה, סיימה לאחרונה שבועות ארוכים של תפקוד כגברת ושתי, האישה העקשנית ממגילת אסתר, בהצגת ילדים לכבוד החג. בין לבין, הספיקה לצלם כמה קמפיינים כדוגמנית, בהם לרשת האקססוריז "טופ טן". אייל מנגד לא רק טיפל בבנם המשותף, בייבי יאן גולן, אלא גם הקליט, התראיין ופרסם תמונות ברשת, לא בהכרח בסדר הזה. אבל מה עם אהובתו, לא מגיע לה מעט יחס? הכי כן, לכן קנה עבורם זוג כרטיסים לעיר הרומנטית ביותר בעולם, הלא היא פריז.

 

A photo posted by @ruslanarodina on


השבוע, כשהם משאירים את כל המחויבויות מאחור, גולן את רודינה יעופו לחופשה אינטימית זוגית  בעיר האורות, הקרואסונים והברט. את יאן הקטן, אם תהיתם, ישאירו הזוג בידיה הנאמנות של הסבתא, מאמא רודינה. רוסלנה, שמספרת לאחרונה בכל מקום אפשרי שהיא כבר מוכנה לילד הבא המשותף עם הזמיר, אולי תגרום לו לעבוד עבורה על הפרויקט המשותף הבא, אם אתם יודעים למה הכוונה. כל עוד לא יתקלו באקסית (אילנית לוי) והבויפרנד שלה (אלירז שדה) מעבר לים, ייתכן שישובו ארצה עם בשורה משמחת!

 

A photo posted by @ruslanarodina on