חשבתם שבמשפחתו של דודו אהרון יצהלו וישמחו לגלות שבמהלך החג השני, הזמר האהוב הציע נישואים לבת הזוג שלו, שיר רוזנבלום - ויעמוד איתה בקרוב תחת החופה? אז זהו, שמתברר שמאמא ציפורה אהרון, זו שיצאה בחריפות נגד אהובתו של בנה הצמוד בראיון מדובר (שהפך לסקנדל תקשורתי), לא מתכוונת לשתוק. שמפניות נשפכות כמים וצו פיוס? אז זהו, שנראה כי לפי שעה, אמו של הזמיר לא תגיע לאירוע של אהרון שם היא נכנסת למשבצת אם החתן!
 
בראיון לתכנית של שי ודרור ב-103FM הבוקר (ראשון), ציפורה אהרון הבהירה שהיא מוכנה ללכת לכלא לפני קיום החתונה של דודו אהרון עם שיר רוזנבלום - ויצאה פעם נוספת נגד הקשר עם האישה בחייו של בנה בחריפות. "מה זה אומר שאלך לכלא? קח אותה בשבילך אני מוכרת אותה כמו שאני זורקת נעליים לפח הזבל", הסבירה כשנשאלה למה היא לא מחבבת את החברה של הזמר. 


ומה לגבי אפשרות לסולחה, כעת כשנודע לה שבנה החליט לקשור את חייהם יחד לנצח? אז זהו, שלדבריה של ציפורה אהרון, "ירד אלוהים למטה, אה, אני לא אסלח לה", הבהירה המאמא. "לפני שהיא תתחתן אני אהיה בכלא, אל תחקור אותי, פחות חקירות... הוא אוהב אותה, בחורה שעושה לו צרות. איזה צרות? היא לא מדברת עם אמא שלה עשר שנים", חשפה אמו של אהרון

רגע, אז מדובר באיומים מפורשים? "מי יעצור אותי. אני לא איימתי, רק אמרתי שאכנס לכלא כדי שלא יתחתן איתה", אמרה והוסיפה בהתרגשות, "מה הבעיה שלך? הילד לא ישתחרר ממני, איך אני איתך?". אז סיימה ב"בעלי לא רוצה שאני אדבר איתכם. ביי".

דווד אהרון ושיר רוזנבלום, רגע אחרי הצעת הנישואים (אינסטגרם)
דווד אהרון ושיר רוזנבלום, רגע אחרי הצעת הנישואים (אינסטגרם)

בהמשך, בת משפחה שהעדיפה שלא להזדהות בשמה המשיכה את השיחה עם שי ודרור. "מאחלים לו מזל טוב, ברכה והצלחה בכל אשר ילך, בכל אשר יבחר. אם אמא שלו לא תלך או תלך לחתונה זה החלטה שלה בלבד. אל תיקחו את מה שאמרה כאיום כי זה לא איום", הבהירה בת המשפחה של ציפי ודודו אהרון. 
"הוא זמר מעולה, יש סכסוך משפחתי לא קרה כלום. לכל אדם יש בבית סכסוך משלו", אמרה בת המשפחה. "אל תדאג היא לא תלך לכל בגללה, חס וחלילה לא התכוונה לאיום פלילי, ציפי היא לא אישה צעירה, אין כוונה פלילית חלילה, שלא תפרשו את זה שתלך ותרצח", פרשנה. הכי לא!

זוכרים איך זה נראה פעם? דודו, ציפורה אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: ארז חן)
זוכרים איך זה נראה פעם? דודו, ציפורה אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: ארז חן)