"עומרי כספי ושני רודרמן על מדרגות הרבנות"... מבלבל, לא? לפני שאתם נבהלים מהכותרת - כי הרי כיצד ייתכן ששחקן הכדורסל הישראלי ב-NBA וארוסתו האהובה חותמים על גט עוד לפני שנישאו כדת וכדין - אז אפשר להירגע, השניים פשוט עשו את הצעד הרשמי הראשון לקראת החתונה ופתחו תיק בסניף הרבנות בתל אביב. 



בעוד חודש ושבוע, או כפי שקראתם כאן לראשונה ב-16 ביוני, הכדורסלן הסופר מצליח וארוסתו הבלונדינית (או האקסית המיתולוגית של עומרי אחר, יוצא "האח הגדול" עומרי בן נתן), יצעדו לעבר החופה שתחתיה ישבעו אמונים כבעל ואישה. רגע לפני, נפגשו בני הזוג המאורס על מדרגות הרבנות, כדי להתחיל את התהליך הדתי - שבסופו יסיימו בסטטוס "נשואים". 

 

A photo posted by Shani Ruderman (@shani_ruderman) on


 
ל-TMI נודע כי לרודרמן הוצמדה רבנית, שתנחה אותה איך לנהוג בבעלה לעתיד בחיי הנישואים כמו להעמיד סירים עם תבשילים בשובו ממשחק מתיש (ברצינות?), תמיד לחייך לעברו (ספרו את זה לפולניות) וכל שאר ההנחיות השוביניסטיות. בסופו של דבר, היא די נהנתה מהשיעור.
 
לפני כשנה, בחודש מאי שעבר, שלף כספי בן ה-27 טבעת במהלך בילוי של השניים בירושלים, אז ביקש את ידה של רודרמן בת ה-26, שהיתה בזמנו בת הזוג שלו במשך שנה. לאחרונה, הגיעו לביקור ממושך בארץ, שבמהלכו ירגשו את המשפחה והחברים הקרובים כשיתחתנו כדת וכדין. סלאם דאנק!

 

A photo posted by Omri Casspi Moshe (@omricasspi18) on



 

A photo posted by Omri Casspi Moshe (@omricasspi18) on