מתברר שכוכבות "איט גירלז" לא רק צעירות מאוד, אופנתיות מאוד ונאות מאוד - אלא גם מאורסות מאוד, אחת אחרי השנייה. לפני כחודשיים היתה זו קים אקפי ששינתה סטטוס ל"מאורסת", אבל אמש (שני), הגיע תורה של דנה זרמון - שזכתה להצעה מרגשת מבן הזוג שלה בשלוש וחצי השנים האחרונות, גיא ביטון. בטח שהיא אמרה "איי דו".


חשבתם שדווקא ה"איט גירל" אדל בספלוב תהיה הראשונה שתקבל הצעת נישואים, מבחיר לבה מאץ'? אז זהו, שאתמול זה קרה דווקא עבור זרמון בת ה-23, ששבה אמש לבית שבו היא חיה יחד עם אהובה בתום אירוע נוצץ, כדי לגלות להפתעתה שהכניסה לבית נעולה. לאחר שכוכבת הדוקו-ריאליטי דפקה על הדלת וצלצלה בפעמון שוב ושוב, תוך כדי שהיא ממתינה דקות ארוכות כשהיא עצבנית מחוץ לביתה, הבויפרנד ביטון בן ה-27 פתח את דלת הבית. ואז זה קרה...

בלינג רינג. טבעת האירוסים של דנה זרמון
בלינג רינג. טבעת האירוסים של דנה זרמון

זרמון, אשת סטייל שכמותה, הבחינה מיד כי כל הבית מעוטר בבלונים ופרחים. כשהתחילה להבין מה קורה שם, ביטון כרע ברך, שלף טבעת יהלום גדולה וביקש את ידה של הבלוגרית שהיא בתו של איש הפרסום אילון זרמון, שמיד נענתה בחיוב. בקרוב אצלכם.

דנה, שמלה בצבע קרם או שנהב?
"אני בהלם מוחלט, אני הכי מאושרת בעולם. זאת הייתה הפתעה מוחלטת, ידעתי שהוא יהיה הגבר שלי - אבל לא האמנתי שזה יקרה עכשיו".

 

A photo posted by Guy Biton (@guy__biton) on



 

A photo posted by Guy Biton (@guy__biton) on



 

A photo posted by Guy Biton (@guy__biton) on



 

A photo posted by Dana Zarmon (@danazarmon) on