משפט הגירושים של ג'וני דפ הולך ומסתבך: זה התחיל בעובדה שאשתו בת ה-30 של דפ, אמבר הרד, הגישה את המסמכים המשפטיים רגע אחרי מותה של אמו של הכוכב ההוליוודי - והמשיך בסוף השבוע, כאשר הוציאה נגד דפ צו הרחקה בטענה שהתעלל ונהג באלימות כלפיה במהלך 15 חודשי הנישואים שלהם, כשהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול.


הרד תועדה בסוך השבוע כשהגיעה יחד עם עורכי דינה לבית המשפט שבלוס אנג'לס, כאשר על פניה חבורות, שנגרמו לטענתה במהלך התקרית האחרונה של דפ עם אשתו. שם, ביקשה להוציא נגדו צו הרחקה מידי כיוון ש"בעלה בנפרד בן ה-52 מהווה סכנה ממשית לחייה", בעקבות תקרית שאירע שבוע קודם לכן, זאת למרות שהוא לא שוהה בימים האחרונים בארצות הברית, אלא מקדם את הסרט החדש שלו באירופה. 

בימים הטובים. דג'וני דפ עם אמבר הרד (צילום: גטי)
בימים הטובים. דג'וני דפ עם אמבר הרד (צילום: גטי)


לדבריה, דפ חבט באשתו השנייה עם הטלפון הסלולרי במהלך מריבה, תוך כדי שהיא שוחחה בטלפון עם חברתה. אז, כשהו תחת השפעת קוקאין ואלכוהול, כוכב סרטי "שודדי הקריביים" החל להתפרע בביתם, מה שגרם לה להזעיק כוח משטרה (שלא ציין כי ראה עדות לאלימות פיזית). מאוחר יותר ביקש לדבריה לשלם לה על מנת לשמור על שתיקה, אך במקום היא בחרה להגיש את מסמכי הגירושים ממנו. 

"במהלך הנישואים ג'וני היה אלים מילולית ופיזית כלפי... חייתי בפחד, תחת טרור גופני ונפשי", טענה הבלונדינית מול השופט, שאישר את צו ההרחקה של הרד למרות הכחשותיהם המוחלטות של עורכי דינו של השחקן. "מדובר באדם פרנואידי, מצבי הרוח שלו מאוד מפחידים אותי ומסוכנים עבורי", הוסיפה אשתו בנפרד. דובריו של דפ, אם תהיתם, טענו שאינם מוכנים להתייחס לרכילות בשעה הקשה בחייו של ההוליוודי.

הרד חבולה, כפי שתועדה מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס (צילום: Splashnews)
הרד חבולה, כפי שתועדה מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס (צילום: Splashnews)

עם זאת, מאז שהתפוצצה פרשת דפ-הרד, חבריו המוכרים עומדים לצדו ומעידים על כך שדפ הוא לא איש אלים - אלא רחוק מכך. "הוא איש עדין, ג'נטלמן אמיתי", העיד השחקן מיקי רורק, בעוד שכוכב סרטי "הנוקמים" פול בטאני סיפר שמדובר ב"גבר העדין ביותר שהכרתי מימיי". אשתו הראשונה לורי אן ווילסון, הגדילה לעשות כאשר טענה בתקשורת שדפ, שנותר איתה בקשר למרות שנפרדו עוד בשנת 1985, הוא לא גבר שירים את ידו על אישה. "הוא מעולם לא צעק עליי, מעולם לא חווה התקף זעם", סיפרה לתקשורת האמריקנית, "הוא אדם רך, שלא יתקוף אישה בחייו", סיפרה מי שנישאה לדפ כשהיה בן 20.

מערכת יחסים אלימה? אמבר הרד עם ג'וני דפ (צילום: גטי)
מערכת יחסים אלימה? אמבר הרד עם ג'וני דפ (צילום: גטי)