כפי שקראתם כאן אתמול, כוכב הריאליטי-טראש "משפחת קרדשיאן" - סקוט דיסיק ההולל - או האקס המיתולוגי ואם ילדיה של קורטני קרדשיאן,נחת השבוע בארץ הקודש. אז לא, בני המשפחה המפורסמת לא הגיעו איתו - אבל אל תרחמו עליו כי הוא לא נראה כל כך סובל! הלורד, שידוע באהבתו למסיבות ואירועים יוקרתיים, הגיע לישראל במטוס פרטי (איך לא, כיאה לוואנבי בן מלוכה), במיוחד כדי לחגוג עם אנשי העסקים הישראלים-אמריקאים האחים נקש, במלון החדש שפתחו בירושלים וכדי לבדוק אופציות להשקעה עסקית מקומיות.

אחרי שנח קצת בסוויטה המפוארת שהוכנה עבורו בתל אביב, יצא דיסיק לסיבוב בעיר הבירה הקדושה ירושלים, טייל בין הרחובות העתיקים וכמובן ביקר בכותל ודגם פלאפל מקומי. לקראת שעות הערב, המשיך לעבר אירוע ההשקה הרשמי במלון "הרברט סמואל" של הנאקשים, ונהנה מארוחת ערב מלאת כל טוב מפנקת.

אבל נראה שכל הטוב הזה לא הספיקו לגברבר עם בעיות ההתמכרות, כי אחרי שהספיק לשבוע מהשפע בחדר האוכל, לבויפרנד לשעבר של קורטני עוד נשאר מקום בבטן, והוא נסע לעיר החטאים תל אביב. שם, במקום לצאת לבר או מועדון ולעשות באלגן, הגיע למסעדת הסושי 'TYO' - לעוד סבב של בליסה.



רוצה לטרוף את העולם! סקוט דיסיק (צילום: אביב חופי)
רוצה לטרוף את העולם! סקוט דיסיק (צילום: אביב חופי)

אתה כועס מהרעב? או שזה סתם הוודג' שלך לאחרונה?
אתה כועס מהרעב? או שזה סתם הוודג' שלך לאחרונה?

דואג לטפח את הכרס?
דואג לטפח את הכרס?

הגעת לפתח המסעדה, אפשר להירגע!
הגעת לפתח המסעדה, אפשר להירגע!

תפילת האוכל כבר בירכת? שהאל יהיה איתך
תפילת האוכל כבר בירכת? שהאל יהיה איתך

רגע זה לא הכל: זוכת ה"אח הגדול", שי מיקה יפרח לא רק קטפה את המקום הראשון בעונה, אלא גם זכתה לפגוש ולהצטלם עם הלורד. אם המזל פחות שפר עליכם ועוד לא יצא לכם לראות את הכוכב הסורר, תצטערו לגלות שבסוף השבוע דיסיק כבר צפוי לחזור לביתו שבקלבסס בלוס אנג'לס, ולשוב למשפחה ה-ממש לא משעממת שלו.

אבל היי, אולי תהיה לכם עוד הזדמנות, בתקווה שבאמת דיסיק יחליט לעשות השקעה עסקית בארץ ונזכה לראות אותו ואת בנות המשפחה מבקרים באזור לעיתים תכופות יותר. שי מיקה כבר מחכה.



 

A photo posted by Shaymika (@shaymika) on