מגדת העתידות יכלה לחזות שמערכת יחסים שהתחילה בצורה עקומה ויצרה כל כך הרבה דרמה, ויכוחים ומריבות, נניח זו של רוב קרדשיאן וארוסתו בלאק צ'יינה - לא תימשך יותר מדי זמן... עוד לא ברור מה יהיה בהמשך והאם הבייבי שעוד לא נולד ומתפתח בבטנה של צ'יינה יגדל במשפחה הרוסה, אבל אם לבחון את אירועי הימים האחרונים, האח היחיד במשפחת הריאליטי-טראש מייצר כותרות כמעט כמו האחיות המפורסמת שלו. 



 

A photo posted by Blac Chyna (@blacchyna) on


קרדשיאן ג'וניור, שמצפה לילד הראשון שלו מבלאק צ'יינה, מחק אתמול (שני) את כל התמונות המשותפות שלו עם בת הזוג בחודשים האחרונים, הפסיק לעקוב אחריה באינסטגרם ולא הותיר שום זיכרון למערכת היחסים שלהם. היום, רוב עשה עוד מעשה דרסטי ומחק את כל התמונות ברשת התמונות החברתית לגמרי. מאז שהשניים ביחד, הם מקפידים למלא את הרשתות החברתיות בתמונות משותפות שלהם, אך למרבה ההפתעה גם צ'יינה לא פרסמה דבר מאז תחילת החודש הנוכחי.



(צילום מסך: חשבון האינסטגרם של רוב קרדשיאן(
(צילום מסך: חשבון האינסטגרם של רוב קרדשיאן(

על פי הדיווחים מעבר לים, הגורם למחיקת התמונות היא סכסוך ראשון ורציני בהחלט שהתפתח בין השניים בסוף השבוע האחרון, במהלך צילומים לתוכנית ראליטי חדשה בכיכובם. הדבר שגרם לרוב להתעצבן על אשתו לעתיד, הגיע בצורת הודעת טקסט שמצא בסלולרי שלה, שהתקבלה מהאקס ואם בנה הגדול (אה, וגם החבר של אחותו החורגת קיילי ג'נר) - טייגה. קרדשיאן העצבני, קיבל את הרושם שצ'יינה לא כנה איתו, כך שהשמועות טוענות שזרק אותה על הסט - מול המצלמות המתעדות את המריבה, על שלל אנשי הצוות.



 

A photo posted by Blac Chyna (@blacchyna) on


על פי מקורב למשפחה, רוב התקשר לביג מאמא שאחראית על שלום המשפחה קריס ג'נר, והיא הגיעה לביקור חירום בביתם של השניים ונשארה שם שעות - רק כדי לעזור לזוג הצעיר לפתוח את הבעיות, ולהחזיר את השלווה והאהבה לקראת הולדתו של התינוק שבדרך. "זה קשה לראות את רוב וצ'יינה באמת נפרדים. רוב מצפה מאוד להיות אבא. הוא יצטרך הרבה בשביל להיפרד ממנה", הוסיף הקרוב המשפחתי באופטימיות. בתקווה לסוף טוב בייבי.

לא משעמם איתם לרגע. רוב קרדשיאן ובלאק ציינה
לא משעמם איתם לרגע. רוב קרדשיאן ובלאק ציינה