סבתא קריס ג'נר בטח מרוגשת, קרדשיאן חדשה נולדה למעצמת הריאליטי האמריקאית: בלאק צ'יינה, ארוסתו של רוב קרדשיאן - שהוא אחיהן של קים, קורטני וקלואי, קנדל וקייל ג'נר - הביאה אתמול (חמישי, שעון לוס אנג'לס) את בתם המשותפת לעולם. לבייבי, כבר נבחר שם חלומי: דרים רנה קרדשיאן. או בתרגום חופשי, חלום!

רוב ג'וניור וצ'יינה, שעד לאיחוד עם כוכב הריאליטי מהמשפחה הסופר מפורסמת היתה ידועה בעיקר כרקדנית אקזוטית וכוכבת סוג ד' שהיא אם בנו של הראפר טייגה (כיום בן הזוג של אחותו הקטנה של רוב, קיילי ג'נר. מסובך, מאוד מסובך), קינג, החלו לצאת בחודש ינואר האחרון והתארסו באפריל ללא ידיעתן ולמורת רוחן של בנות המשפחה, שבהמשך קיבלה את התוספת החדשה בחייו של הגבר היחיד שנושא את שם המשפחה המיוחד. חודש אחר כך כבר הכריזו ברשת שהם מצפים לצאצא, שהתגלה בהמשך כבייבי גירל קרדישאן.



 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on



 

A video posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on



צ'יינה, ילדה את הבת - שתמונתה פורסמה שעות ספורות בלבד אחרי הלידה - בבית חולים בלוס אנג'לס בניתוח קיסרי שנערך בבוקר יום חמישי. התהליך כולו, לא רק שתועד על ידי ארוסה האוהב של כוכבת הריאליטי ששיתף גם את המעריצים, אלא גם על ידי מצלמות הריאליטי לספיישל טלוויזיוני כמיטב המסורת המשפחתית. הדודות, כבר מתרגשות, אבל האם זה מה שינער את קים מדום השתיקה שגזרה על עצמה מאז השוד שעברה? קונגרג'וליישנז! 

קים ורוב קרדשיאן עם בלאק צ'יינה, במהלך ההריון (Splashnews)
קים ורוב קרדשיאן עם בלאק צ'יינה, במהלך ההריון (Splashnews)

צמד חמד. בלאק צ'יינה עם רוב קרדשיאן (גטי)
צמד חמד. בלאק צ'יינה עם רוב קרדשיאן (גטי)