בטח לא ציפיתם לראות את דודו אהרון מבלה, חשבתם שהוא ממרר בבכי במיטתו לאור גל הפרידות שתקפו אותו מתחילת השנה? אז זהו שלא. הוא דווקא חוגג ומאושר. למי שחי מחוץ לפלנטה בזמן האחרון ולא זוכר, לפני יותר מחודש אהרון הפתיע את אמו ציפורה ואת כל המדינה כשנפרד מבחירת ליבו שיר רוזנבלום וביטל את החתונה. אם לא די בשינויים והפרידות שהזמר עובר בשנה האחרונה, בשבועות האחרונים הוא גם נפרד ממי שליווה אותו מקצועית בעשור האחרון, עופר מנחם, פרידה שנשמרה עד כה בסודיות רק בין השניים. 

אהרון ואיש היח"צ שלו סיימו את ההתקשרות ביניהם לאור חילוקי דעות בעניין הקריירה של אהרון שהגיעו לשיאם בחודשיים האחרונים בעיקר בעקבות הפרידה של אהרון מרוזנבלום, והעובדה כי בזמן משבר הזמר בחר להתנתק מכולם בין היתר מהיחצן שלו שאמור לעמוד מול התקשורת. במקביל, אהרון, על פי מקורבים, לא קיבל בעין יפה את העובדה שמנחם, שמייצג את מיטב האומנים בישראל, הוסיף לשורותיו גם את ליאור נרקיס ומאור אדרי

כל הדרמה יצרה ריחוק משמעותי בין השניים ואהרון טען ואמר כי הוא עובר שנה וחצי מטלטלת ושהוא חייב שינוי מאסיבי בחייו. למרות כל הפרידות, הזמר דווקא מאושר מהשינויים ואמש הוא חגג בביתם של משפחת חג'ג', חברת הקבלנים הנודעת, באירוע אינטימי אליו הוזמנו מקבץ חברים קרובים.  אהרון, שכיבד בנוכחותו, ניצח על עמדת הקריוקי והרקיד את כל המזומנים כשהוא שמח וצוהל. אהרון הוא לא היחיד שנכח במקום - גם המאוהבים החדשים אלכסה דול ותמיר וייצמן בילו לצדו צמוד צמוד.


 

A post shared by DANNY MIZRACHI (@danny_mizrachi) on


 

A post shared by Dudu Aharon (@duduaharon) on