אתמול, בזמן שכולנו נפנפנו ועיכלנו כמויות בשר לא הגיוניות, נחת מטוסו הפרטי של ג'סטין ביבר לרגל ההופעה שתערך הערב (רביעי) בפארק הירקון. רגע אחרי שנחתו נסע הכוכב הבינלאומי ופמלייתו למלון דן תל אביב, שם יתארח עד חמישי הקרוב. רגע אחרי שהתמקמו, הצוות שמלווה את ג'סטין ביבר כבר חגג בארץ הקודש. כשעתיים לאחר שנחת כוכב הפופ בשדה התעופה נתב"ג בישראל, הפמליה שלו, בהם מנהלו האישי סקוטר בראון, די.גי tay James, הכוראוגרף של ג'סטין ושניים מהרקדנים הגיעו למסעדת Aria של השף גיא גמזו.

גם ג'סטין עצמו לא ויתר על בילוי בעיר והגיע למקום בהסוואה עם ג׳יפ לבן. אממה לא ניתן היה להשתלט על כמות המעריצות שהמתינו לו בכניסה הקדמית והאחורית וביבר ויתר על התענוג ועזב במהרה את המקום. הפמלייה והצוות שאיתו נשאר במסעדה למרות שהכוכב שלהם לא הצטרף והזמינו מנות כיד המלך, ואף שיתפו אותם בתמונות ברשתות החברתיות. מעריצות הכוכב לא התייאשו ואת הלילה העבירו בפארק ירקון בתקווה שהבוקר יראו את הזמר מגיע לבאלאנס והכנות למופע.

המתנות שחיכו לג׳סטין ביבר בסוויטה המלכותית כללו לא פחות מאשר משקולות אישיות של 20 ק"ג, שולחן פינג פונג, 2 זוגות סאגווי, 6 זוגות משקפי רייבאן מקולקציית הקיץ שהוטסו במיוחד מאיטליה דקה לפני שיושקו בכל העולם. חולצות בשחור ולבן של ליוויס Tel-Aviv ופריטים ייחודיים מקולקציית פילה וינטאג׳  ואם זה לא מספיק, ל-TMI נודע שג׳סטין נחת בישראל עם מזוודה נפרדת ובה 20 זוגות נעלים.



פמלייתו של ביבר כוללת 115 אנשי צוות בהם 15 מאבטחים אישיים שיהיו צמודים אליו 24 שעות, מתוכם 12 אשר מלווים אותו בכל סיבוב ההופעות ו- 3 מאבטחים ישראליים. 85 טון ציוד הגיע מחו"ל במטוס נפרד, כשבין היתר הוא כולל גם ג׳קוזי שישמש את ביבר במתחם מאחורי הקלעים, הכולל 15 חדרים בתוכם חדר אוכל וחדר פרטי לג׳סטין בגודל 70 מ״ר.

היום התעופף ג'סטין ביבר, בליווי מנהלו האישי לסיור אווירי במסוק פרטי לצפות בארץ ממעוף הציפור. בסיור עבר ביבר מעל חופי תל אביב והשקיף גם על העיר ירושלים, כשהוא התרשם מהנוף וממזג האוויר. ג'סטין מסר "זאת התרגשות גדולה לבקר בישראל בפעם השניה". 

כמה נוח. המטוס של ג'סטין


מחכות לג'סטין כבר מאמש. מעריצות




וזהו סדר השירים למופע של ג׳סטין ביבר:

Mark My Words

Where Are Ü Now

(Jack Ü cover)

Get Used to It

I'll Show You

The Feeling

מחכות בסבלנות לבחיר ליבן




ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר

הציור המדהים של ג'סטין. עפרונות בלבד. צילום: אינסטגרם
הציור המדהים של ג'סטין. עפרונות בלבד. צילום: אינסטגרם






Boyfriend

Cold Water

(Major Lazer cover) (Acoustic)

Love Yourself

(Acoustic)

Fast Car

(Tracy Chapman cover) (Acoustic)

Been You

Company

No Sense

Hold Tight

פארק הירקון, היום
פארק הירקון, היום