הראל סקעת קרא הבוקר לכל בני הנוער הגאה לא להתגייס ולא לשלם מיסים בעקבות הודעת המדינה לבג"ץ אתמול, כי היא מתנגדת לאימוץ ילדים בידי זוגות הומואים ולסביות בטענה כי משפחות חד מיניות הן חריגות ועלולות "להעמיס מטען נוסף על הילד".

הראל סקעת (צילום: אינסטגרם)
הראל סקעת (צילום: אינסטגרם)

כעת גם הזמר המצליח עברי לידר מצטרף לזעם של סקעת ולמאבק נגד ההחלטה. להבדיל מסקעת לידר מתון יותר בתגובותיו ורק מביע את מורת רוחו תוך שהוא מציג את המדינה כפרימטיבית וחשוכה. וזה הפוסט ששיתף בשעה האחרונה:
 
"אני לא יכול לשתוק מול התגובה של מדינת ישראל בעניין אימוץ ילדים על ידי הומואים ולסביותתשובת מדינת ישראל? המדינה שלי? מי בדיוק במדינה שלי לא מאפשר לנו  לאמץ ילד רק בגלל שאנו חיים את חיינו עם בני אותו המיןמי בדיוק במדינה שלי כה רפה שכל שחשב שאם בני אותו זוג מגדלים ילד הדבר יהווה העמסה של מטען נוסף על הילד? ומי בדיוק במדינה שלנו כה פרימיטיבי וחשוך שהעז לחשוב שגידול ילדים על ידי בני זוג מאותו המגדר הוא "מטען נוסף"?

"אם נשארה כאן עוד טיפת כבוד למישהו בממשלה שלנו, אם יש כאן עוד מישהו, ראש הממשלה לדוגמא, שחוק כבוד האדם וחירותו והיותנו שווים בפני החוק – חשובים לו ומהסיבות הנכונות- זה הזמן לקום ולעשות מעשהאני מתבייש, אני עצוב, אני כועס אבל בעיקר אני המום שבשנת 2017 במדינה שלנו, נאורה ומתקדמת באין ספור תחומים, נשארנו אלפי שנות אור מאחור".


רוצה שוויון (צילום: אלירן אביטל)
רוצה שוויון (צילום: אלירן אביטל)