את התקופה על האי נראה שמעיין אדם השאירה מאחור, גם מבחינת התזונה וגם את חיי האהבה. אחרי שהמתמודדים ניזונו על האי רק מאורז וקני סוכר, השילו קילוגרמים רבים וצימצמו היקפים,  אדם מפצה על החסרים מהאי ומשלימה תזונה רוויה בשומן, למרות שבעוד השורדים שנשקלו על האי התגאו כי השילו 5-8 קילוגרמים בחודש אחד, אדם הופתעה לגלות כי ירדה רק 2 קילו ממשקלה.

אדם העבירה את היום עם בר זומר כך שהשורדות בדימוס הניחו לעיסוקי היום יום שלהן והגיעו לאירוע ההתרמה ל"גדולים מהחיים" בהנחייתו של מושיק גלאמין פרוק הכתף בפארק בפתח תקוה. באירוע התחרו זה בזה השף ניר צוק והשף שאול בן אדרת וזכו כל אחד מהם לחיזוק של השורדות כ"סו שפיות". מי שרצה לטעום ממעשה ידי הכוכבים רכש בקבוק נביעות שהכנסותיו הוקדשו כולן לעמותה. 

לא החבר החדש. מעיין אדם ומושיק גלאמין (צילום אור גפן)
לא החבר החדש. מעיין אדם ומושיק גלאמין (צילום אור גפן)


חוץ מלבלוס אגב, היום, אדם הדוברת לשעבר של מירי רגב והאקסית מהאי של שגיא ברייטנר החליטה לחשוף את הזוגיות החדשה שלה ברשתות החברתיות ופרסמה תמונה שלה עם החבר החדש אדם שפיר, וכתבה "אהבה אמיתית זה כשהוא מוכן לעשות 27 טייקים עד שהאף שלך יוצא סבבה". מי שלא איחר להגיב לתמונה של השניים הוא האקס מלך הביטבוקס שכתב "שני אנשים שאני כל כך אוהב ומעריך!!! כיף גדול". הכי מפרגן.


 

A post shared by maayan adam (@maayanadam) on


בולס בולס
בולס בולס
כל החבורה. שאול בן אדם, בר זומר, מושיק גלאמין, מעיין אדם וניר צוק
כל החבורה. שאול בן אדם, בר זומר, מושיק גלאמין, מעיין אדם וניר צוק

יאמי
יאמי