חברי קיבוץ עין גדי התעוררו בסוף השבוע האחרון לעוד בוקר שגרתי הכולל ארוחת בוקר שיתופית בחדר האוכל, אממה, שם הופתעו לראות את שתי הטלאנטיות אנה ארונוב ודנה גרוצקי משתלטות על הבופה וסועדות יחד על ארוחת בוקר ישראלית.

גרוצקי פרודה טרייה ואנה ארונוב רווקה לוהטת בילו לילה בקיבוץ היפה שבדרום, במסגרת צילומי קמפיין עונת החורף של "ג'אמפ" להן הן משמשות פרזנטוריות בשנה האחרונה. מי שעוד נכח לצד ארונוב הוא האקס המיתולוגי הצלם דודי חסון שהגיע על תקן צלם ולא על תקן האקס. לא שהשניים הראו סימני קאמבק, אבל שמחנו לגלות שהם נותרו בקשרי ידידות קרובים.

עושה לו פוזות. אנה ארונוב ודודי חסון (צילום: יח"צ)
עושה לו פוזות. אנה ארונוב ודודי חסון (צילום: יח"צ)


הבנות התעוררו השכם בבוקר נמרצות לקראת הצילומים אך גילו שבקיבוץ כמו בקיבוץ הקצב הוא אחר. אז אחרי ארוחת בוקר שיתופי , המשיכו השתיים עם צוות ההפקה, למסע צילומים הרפתקני, שכולל אזור בולענים מסוכן וקקטוסים דוקרניים. גרוצקי וארונוב הצליחו להפתיע אפילו את עצמן שלא קיטרו ועמדו במשימת הצילומים בתנאי השטח הלא פשוטים. בתום הצילום הוצע להן להישאר ללילה נוסף בקיבוץ אך הן הודו לצוות וברחו כל עוד נפשן בחזרה למרכז. גרוצקי לחגיגות יום הולדתה של אחיה הצעיר והאקס של שירן סנדל וארונוב לעיסוקיה.

חייה על הקצה. דנה גרוצקי
חייה על הקצה. דנה גרוצקי

בוקר טוב!
בוקר טוב!

שולחן ערוך
שולחן ערוך

מקצועיות
מקצועיות

רגע, את מי הוא מחבק?
רגע, את מי הוא מחבק?