שנה וחצי חלפו מאז השחקנית זוכת פרס האופיר רונית אלקבץ הלכה לעולמה. אמש הושקה התערוכה "ז'ה טם רונית אלקבץ" המציגה את אוסף הבגדים המרהיב שהותירה אחריה השחקנית הדגולה והבמאית וכל חבריה הקרובים של השחקנית הגיעו למדיטק בחולון להרגיש שוב קצת קרובים. בין האורחים הייתה חברתה הטובה של אלקבץ, יעל אבקסיס, שהגיעה לצד בן זוגה בשנה האחרונה צח בר.

אבקסיס הגיעה לקבלת הפנים שנערכה בכניסה מחוץ לתערוכה כשבתום הנאומים הייתה אמורה להיכנס פנימה אבל אז הבינה שאינה יכולה לשאת רגשית את המעמד לצד מאות מוזמנים וגופי תקשורת שהגיעו למקום והעדיפה לא להיכנס לתערוכה. אבקסיס עזבה את המקום טרם נכנסה לתצוגה ואמרה שתשוב לשם לבדה, בלי כל ההמולה מסביב.

זה רק התחיל בחיוך. יעל אבקסיס וצל רם (צילום: רפי דלויה)
זה רק התחיל בחיוך. יעל אבקסיס וצל רם (צילום: רפי דלויה)


גם חברתה הטובה של אלקבץ הזמרת דקלה הפתיעה בשלב הנאומים כשהשמיעה שיר שהקליטה אלקבץ לפני 16 שנה מתוך הסרט "ולקחת לך אישה". דקלה הצטרפה להקלטה של אלקבץ בדואט מרגש וגרמה לכל חבריה הטובים לדמוע מהתרגשות. גם בעלה של אלקבץ לא הסתיר את ההתרגשות וניגש לחבק את דקלה. עוד הגיעו לחלוק העוצמה באישיותה של השחקנית קרן מור ומנשה נוי, יעל בר זוהר, מושיק גלאמין, אפרת רייטן, רונית יודקביץ, איריס קול, שי גבסו, יבגניה דודינה, יובל כספין, ג'וליה לוי בוקן, חלי גולדנברג ואחרים.

מעמד מרגש. דקלה ואבנר ישר
מעמד מרגש. דקלה ואבנר ישר

משה נוי וקרן מור
משה נוי וקרן מור

שי גבסו
שי גבסו

יעל בר זוהר
יעל בר זוהר

אפרת רייטן
אפרת רייטן