השורדת והמגישה בדימוס שמשקיעה את כל חייה לניתוחים פלסטיים ואסתטיים במסגרת הקליניקה שבבעלותה, ועברה מהפך במראה בעקבות ההתמכרות שלה להזרקות ולבוטוקס, עוברת שבוע לא פשוט. אחרי שפתחה חזית עם אופירה אסייג כשאמרה שהשפתיים שלה נוראיות והיא לא תסכים לגעת בה אם תגיע לקלינקה שלה, אסייג מנגד השיבה מלחמה והקניטה אותה בחזרה, כעת נעמה קסרי משיבה מלחמה לגולשים המבקרים שכותבים לה ברשתות תגובות קשות ופוגעניות ומשיבה לכלולם בפוסט ארוך . קסרי כאמור זוכה מדי יום לביקורת של גולשים ועוקבים ברשתות על דרך החיים שהיא בחרה שכוללת טיפולים אסתטיים
 
"לפעמים צריך להגיד פשוט את האמת,הסיבה היחידה שאנשים מרשים לעצמם לכתוב ולהגיד דברים ברשת היא ששם הם מרגישים מוגנים. שם הם רק תמונה קטנה וככל שהיא קטנה המקלדת יותר גדולה.... בשבועות האחרונים הופעתי במספר תוכניות טלוויזיה. דיברתי על דרך החיים שלי, במה אני מאמינה ומה גורם לי להרגיש טוב. וכן, מה שגורם לי להרגיש טוב זה לטפח את עצמי ולשמור על מה שיש ובכל פעם נראה שמדובר בנושא נפיץ. משום מה, נראה שאישה המדברת על טיפוח שכרוך במילה "זריקה" או "מתיחה", היא אישה שחייבים לאחל לה דברים שלעיתים לא כדאי אפילו להוציא מהפה.

אני מופתעת מעוצמתן של אותן מילים, משולחות הרסן. מהעובדה שכשמדובר בכתיבה למקלדת, מבלי שיראו אותך, לאנשים אין בעיה לומר כל מה שהם רוצים ולעיתים להשתולל כאילו הם נמצאים במסיבת הרס. אני תוהה למה?אם דרך החיים שלי היא לא דרך החיים שלכם זה בסדר גמור. אנחנו הרי לא מסכימים עם כל מי שנקרה בדרכנו. אבל מ-לא להסכים ועד להתבטא בצורה הרסנית, פוגענית ומעליבה יש תהום. ולתהום הזו קוראים: כבוד בסיסי בין אדם לרעהו.

כשאתם כותבים, אני קוראת. כשאתם כותבים, גם הילדים שלי קוראים. כשאתם כותבים, האם אתם באמת חושבים על מי שממול? שכל אחת תעשה מה שטוב לה באמת זה הכי חשוב , מבלי לשפוט דרך של אישה אחרת. הבריונות ברשתות החברתיות זה משהו שפשוט חיייב להיפסק זאת אלימות לכל דבר 
אתן לא מסכימות זה בסדר יש דרך להתבטא, ובכלל לא על כל דבר חייב להגיב. איך קרה שכולם נהיו שופטים של כולם, למה איבדנו דרך ארץ? למה אנשים נהיו כל כך אגרסיבים בכתיבה שלהם. אני לא אפסיק לעשות את מה שאני אוהבת לא משנה מה יגידו.