בצל פרשיית ההקלטות המביכות, יאיר נתניהו נרתם למטרה נעלה וחבר ללוחמת הצדק טל גלבוע. זוכת האח הגדול הטבעונית, פעילה חברתית ולוחמת למען בעלי החיים מצלמת בשנה האחרונה מפורסמים צופים בסרטוני שחיטה אכזריים של בעלי חיים במטרה לעורר מודעות.

בין שלל המפורסמים שהיא פנתה בסרטון האחרון היא גם פנתה בהודעה ליאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה שמנהל כבר שמונה שנים אורח חיים צמחוני. נתניהו שעלה לאחרונה לכותרות שליליות בצל פרשיית ההקלטות הצליח להפתיע את גלבוע, בלי מניירות של בן של ראש ממשלה הוא השיב לה במהרה שהוא מודה לה על הפנייה, אך מסר כי אינו משתתף בקמפיינים ציבוריים והוסיף אני מעריך את מה שאת עושה למען חסרי ישע.

מזועזע. יאיר נתניהו (צילום מסך)
מזועזע. יאיר נתניהו (צילום מסך)


"בחמישי לפני שבוע ביקר נתניהו ג'וניור בשומרון ונכנס לדיר של גדיים, מספרת גלבוע ל-TMI "הוא העלה לפייסבוק צילום של הגדיים לצד הכיתוב אל תאכלו בשר. ואז הוא נזכר בי ובשיחה שלנו ופנה אליי, אמר שישמח כעת להשתתף ולעזור. צילמנו אותו צופה נחרד בסרטוני השחיטה. למרות שהוא צמחוני זאת הפעם הראשונה שהוא נחשף לסרטונים הקשים הללו. חשוב לי לספר שפניתי לזמרים גדולים מהשורה שסירבו, או יש כאלו אפילו שהתעלמו מפנייתי. יאיר לעומתם מיד השיב לי בנימוס ולבסוף כאמור גם הסכים להשתתף בסרטונים".

"אני לא האמנתי שיכול להיגרם עוול כזה וסבל כזה ליצורים תמימים וחסרי ישע במדינת ישראל. בחיים לא היו נותנים לכלבים לעבור סבל כזה, וכל אחד מאיתנו היה יוצא למלחמה אם הכלב שלו היה עובר את הזוועות שהם עוברים שם" הוא סיפר "אין הבדל בין כלב לבין פרה לבין כבש, לכולם יש רצון לחיות". בסרטון האחרון עוד נרתמו צמד המגישים אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', הזמר איתי לוי ושימי תבורי ויהודית באומן.

טל גלבוע (אינסטגרם)
טל גלבוע (אינסטגרם)