בן כספית במתח, חזית חדשה נפתחה נגדו. לידיעת ראש הממשלה בינימין נתניהו יש לך לפחות מישהי אחת בתעשייה שנאבקת לחפותך ויוצאת להגנתך. נראה כי הידיעה הבאה תחמם את ליבך ואת לבה של רעייתך שרה בימים קשים אלו.

מלכת הריסים והתוספות, המנטורית לזוגיות וכוכבת סרטוני הסטורי הפרובוקטיביים שנראו עד כה תוצרת בארץ יוצאת להגנת משפחת נתניהו. בסרטון שהעלתה מהמלון בו היא שוהה אי שם במהלך חופשה בבנגקוק בתאילנד העבירה אביבית בר זוהר מסר נוקב לכל השמאלנים "תפסיקו להתעלל במשפחה של נתניהו" ומדגישה כי "כל שמאלני שירשום דברים רעים על ביבי אני אחסום אתכם אתם לא מעניינים אותי".

אביביתוש
אביביתוש


מה אתה חושב על אביבית? בנימין נתניהו ( צילום: קובי ריכטר)
מה אתה חושב על אביבית? בנימין נתניהו ( צילום: קובי ריכטר)

אחרי שיצאה נגד השמאלנים גם העבירה ביקרות נוקבת על גופי התקשורת ומסרה:" תפסיקו להתעלל במשפחה הזאת. הבן אדם הוא ראש ממשלה, עובד כל היום בשבילינו ובשביל הבטחון שלנו ואתם מתעללים בו. די לתקשורת השמאלנית. די נמאסתם". וממשיכה, "בנימין נתניהו לא הואשם בשום דבר כרגע, עוד לא נעשה כתב אישום מי אתם שתשפטו אותו ואת משפחתו? אני מרגישה את ההתעללות בשבילו. הבן אדם קיבל סיגרים, עישן סיגרים מה קרה? הבן אדם קיבל שמפניות- אוי זה נורא. מה קורה לכם? אתם מעדיפים שתהיה פה מלחמה? שישלוט כאן מישהו שמאלני ותהיה מלחמה וניתן את השטחים שלנו? מה קורה לכם? תאמינו לי שאם זה היה קורה הייתם נוסעים לירושלים ואומרים לביבי- קח סיגרים, שרה רוצה שמפניות? קחי שמפניות

אבל בפעם הבאה בר זוהר כשאת מעלה סרטון עם מסרים פוליטיים רצוי שתעשי את זה לא כשאת שוכבת על המיטה, במראה חושני וסקסי ושולחת דאק פייס לעדשת המצלמה, ואז אולי המסר יעבור יותר טוב.