בעוד עדן יוחנן נמצאת במשימת העיר של "האח הגדול", אחותה התאומה דנית גרטי עוקבת אחרי ההתרחשויות בבית, בין היתר במשולש הכמעט רומנטי שנוצר בין אחותה, נטלי דדון ולירן שטראובר ולראשונה, מחליטה לספר בשיחה בלעדית עם TMI על הילדות המשותפת שלהם.

דנית חושפת את הקשיים בהחלטה של עדן להיות אישה ומספרת מדוע המשפחה החליטה לשלוח את עדן לפנימייה. "עדן ואני נולדנו להורים מדהימים שהתגרשו עוד כשהיינו קטנות. אמא עברה לצפון ואבא נשאר בירושלים. אמא הכירה את יוסי האב החורג שהפך לבעלה והפך לאב שני בניה. חיינו יחד כולנו, יוסי היה אדם טוב אבל פרימיטיבי והיה לו קשה לקבל את ההתנהגות של עדן שהראתה תמיד דומיננטיות ועשתה מה שרצתה, האריכה שיער ונהגה ללבוש לבוש נשי. הוא גם חשש שהבן שלו, אח של עדן יחקה את התנהגותה ולכן הם החליטו לשלוח אותה לפנימייה בין היתר כדי להתמודד עם ההתנהגות שלה, כי לא היו להם כלים כדי לעזור לה גם מבחינה לימודית".



"עדן המשיכה לדבוק בהרגשה הפנימית שלה והייתה מאד דעתנית למרות שהיה לה לא פשוט בפנימייה. אחרי שלוש שנים ביקשה לחזור הביתה, כי אח נוסף בשם איתי נולד והיא רצתה להיות איתו. יחד עם כל הקשיים עדן תמיד הייתה חזקה והגיעה לאן שהגיעה רק בכוחות עצמה".

עדן עם אימה ואחותה דנית (צילום: אינסטגרם)
עדן עם אימה ואחותה דנית (צילום: אינסטגרם)





עם סבתם (צילום: פרטי)
עם סבתם (צילום: פרטי)