"לעולם אל תגידו לעולם לא"! גם אם היא אמרה באינספור ראיונות שהיא לא תתחתן שוב, שיר אלמליח מאורסת לבן הזוג שלה! אז כן, במהלך החופשה החלומית שלהם, בריזורט מושלם בבהאמס, מייקל זנזורי כרע ברך והציע לדוגמנית היפה והשגרירה של משרד התיירות נישואים. 

זוכרים את הכתבה האחרונה שהעלנו ממש לפני מספר ימים על זוג האוהבים שם סיפרנו לכם כי לגבר החדש בחייה של אלמליח יש כוונות רציניות ותוכניות גדולות לגבי העתיד שלהם יחד וזה עניין של זמן עד שיגיע הצעד הבא למחויבות? כי כבר אז ידענו על הכוונות של זנזורי להציע נישואים ושלא כהרגלנו לא רצינו להרוס את החגיגה.




הצמד, שהכירו לפני כמה חודשים דרך חבר משותף מנהלים זוגיות רחוקת טווח, שכן זנזורי בן ה-34 מתגורר ברומא ואילו אלמליח כפי שאתם יודעים- בישראל. בתחילת הקשר השניים ניסו לשמור את הזוגיות מחוץ לאור הזרקורים אבל בחודש האחרון כבר התחילו לשתף תמונות זוגיות ברשתות החברתיות ולמרות שהם באופן רשמי עדיין לא גרים ביחד הם ידעו מהר מאוד שזה זה, ובקרוב הם יהפכו לבעל ואישה! 

כזכור, אלו לא הנישואים הראשונים של אלמליח, שהתגרשה מהכדורגלן אלרואי כהן לפני כשלוש שנים, אחרי עשר שנות זוגיות. למרות שטענה שלא תמהר להתחתן בשנית היא דאגה לציין בכוכבית קטנה שאם היא תכיר מישהו שלא התחתן מעולם היא תהיה מוכנה לעשות את הצעד הזה שוב ונראה שזנזורי הוא האחד שיגרום לה לעשות את זה!