אחרי שלא מעט כוכבים כמו מיכל ינאי, נטלי דדון, תום יער וג'סטין ביבר עבדו על עם ישראל באחד באפריל כשפרסמו תמונת אולטרסאונד או בדיקת הריון חיובית ובישרו על ציפייה לתינוק, עברי לידר מפתיע את כולם ומשתף בשיא הרצינות את העוקבים שלו בבשורה המרגשת- הוא עומד להפוך לאבא! אחרי שאסי עזר ואלברט אסקולה חשפו שהם נמצאים בתחילתו של הליך פונקאות, הזמר המצליח בן ה-45 שאמנם נמצא בזוגיות שאת פרטיה הוא מעדיף עדיין לשמור הרחק מאור הזרקורים, יביא לעולם את הילד לבדו. לידר, העלה פוסט מרגש ברשתות החברתיות וכך כתב:

"הפוסט הזה הוא אולי המשמעותי והמרגש בחיי. חשוב לי שתשמעו את הדברים בפעם הראשונה ממני. לפני חצי שנה, אחרי תהליך ארוך של התלבטות על הדרך המתאימה לי, התחלתי בהליך פונדקאות בארצות הברית. אני מאושר לשתף אתכם, עברנו את השבוע ה-12 להריון. למען האמת היה לי קשה לשמור בסוד דבר כל כך משמח וגדול שקורה בחיי. אבל החלטתי לגלות אחריות ולחכות עד השבוע ה-12" כתב.



"לאורך התקופה, אני מנסה להבין מדוע נמנע ממני לעבור את התהליך המופלא הזה בישראל?! להיות קרוב לאשה המדהימה הנושאת את בני ועוזרת לי להגשים חלום. יש לנו קשר נהדר והדוק, אבל - הייתי מאושר להיות נוכח פיזית בכל בדיקה ורגע משמעותי ולא ממרחק הסקייפ. כשהתחלתי לחשוב לעומק על הרצון שלי לילד כתבתי את הטקסט הבא: ״לילד שלי יהיו ארמונות וימים מלאים בצחוק ובשיר, לילד שלי יהיו משחקים, מכוניות בצבעים ותמונות על הקיר, לילד שלי יהיה העולם נקי משנאה בין בני האדם. מלחמות העבר, רק בספרים, שילמד בבית ספר הילד שלי״